Inför sommaren!
Har Ni börjat planera ännu..vad Ni ska göra i sommar ? ☀️
Nej, faktiskt inte. Önskar bara att det blir en varm och solig sommar🙂
/Maria
Jag vet att jag kommer att vara hemma i sommar 👍
Semesterdiskussionerna hade vi i julas och då beslutade vi att frugan och barnen ska åka till Legoland med småkusinerna och deras familj, men att jag slipper följa med.
Sedan ska vi ta dagturer hemmavid istället för att åka på längre semester någonstans.
Jag har lagt av med att planera något, slutar oftast med att kroppen sätter stopp.Drömma och önska kan jag göra.Vi har nyss köpt gård, så det finns en hel del att göra!🥵
Jag ska bara njuta! Pluggar på distans och har arbetat varje sommar i säkert 7 år eller något sånt men i år har jag valt att bara vara hemma en hel sommar 🙂 Vara ute mer än vara inne, få sol och frisk luft.
När man jobbar så åker man till jobbet när solen är på väg upp och sedan arbetar man till eftermiddag och är på tok för trött för att orka vara ute när man kommer hem. Då jag har blödarsjuka är jag ständigt trött, blodet levras inte som det ska utan det far runt i ådrorna. Och då jag arbetat på Astra varje sommar (post och budman eller lokalvård) så satt jag i en bil och sprang i byggnader och bar tunga paket eller så städade jag kvava rum = ännu mer slitsamt och jag vart ännu mer trött.
Så det ska bli härligt att ta ut hunden på långa promenader i sommar :). Hoppas på en solig sommar!
Ska sommarjobba i sommar, ej fått schemat, så kan inget planera :)
Men ska på Tosia bonnadagen i alla fall :) i Ronneby ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tja, jag tänkte gifta mig 😉Känns inte som att vi hinner så mycket annat. Men vi ska väll ta någon tur till mina farföräldrars stuga och åka upp till byn där min sambos gammelmormor bor, och visa bilder från bröllopet :)
Får vi pengar över så ska vi tatuera oss (äntligen).
Vi ska även flytta i slutet av sommaren eller början på hösten.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
# 6 Några frågor..om Du vill,
Vart ska Du gifta Dej ? och Vart ska Du flytta ?
Du bor ju inte långt ifrån med, därav min nyfikenhet! 🤔
#7 Ja, frågor är alltid välkomna ^^
Vi gifter oss c.a 2 mil utanför Uppsala, eftersom att vi har så spridd släkt. Uppsala ligger i mitten av allihop ;)
Och vi ska bara flytta inom Gävle, möjligtvis till valbo :) Våran lägenhet känns väldigt liten, och det blir helvetiskt varmt på sommaren.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Börjar med en vecka i Rhodos i Maj och i sommar får jag hem barn o barnbarn ett par veckor. Ska försöka ha min födelsedagsfest i sommar för när jag fyller kan det vara svårare för vissa att ta ledigt, i övrigt ska jag bada, sola, sköta trädgården och slappa!
Ser fram emot en resa till Rhodos i Maj, ska hälsa på en väninna som bor där.
Sen får vi se om barnen kommer hem från Spanien eller om vi åker ner nån vecka under sommarsemestern.
Annars ska jag bada, sola, gå barfota, bli myggbiten, grilla och njuta av sommaren 😎🍸
Zabelle
Min sommar innehåller mycket pluggande förutom tre veckor i juli/augusti. Men det gör ingenting, jag ser fram emot att utbilda mig!🙂
/Christina
# 8 Tack..då blir Du kvar i närheten! 😉
# 9 + # 10 Nu blir jag avis!!! 😛