Godmorgon, söndag 3 mars
Godmorgon på er!
Här kommer söndagens godmorgontråd! Vi ska se färdigt en spännande film och imorgon tar vi sovmorgon. Jag har inget speciellt planerat till imorgon och det är riktigt skönt. Jag har jobbat två söndagar i rad så det ska bli skönt med ledig söndag.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon.
#0 Hoppas filmen var bra.
#1 Skönt att du är bättre (förutom hostan)
Vi ska inte göra så mycket idag. Älggryta står på menyn till middag i alla fall.
/Maria
God Morgon !
Skönt du är piggare Frida.
En fin dag ser det ut att bli efter nattens stormar och nu skiner solen så där vackert vårlikt.
Ha en fin dag 🙂
Godmorgon!
Fint att Du mår bättre, Frida. Hostan som hör till förkylningen nu, kan hålla på länge har jag hört.
Även här är fint väder idag..solen tittar fram igen, efter gårdagens snöoväder..hoppet om våren spirar!
Ha en skön söndag, Kära Ni! ☀️
#4 Ja det kan ju det, hoppas bara det ej är halsfluss, en i klassen har det och går på medicin :
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon :)
Vaknade 07.00 och tog en kortare runda med hunden och sedan åt jag banan och äpple i skivor samt drack kaffe och juice i sängen framför Dr Phil. Att äta frukost i sängen måste man göra oftare, perfekt start på dagen måste jag säga :).
Jag tror det är fint väder ute, har persiennerna neddragna, och då blir det en lång promenad (30min för vår del) vid 10.30! Innan det en dusch :). Sedan ska det diskas, dammsugas och tvätta golven!
Godmorgon!
Idag går Vasaloppet så nu är jag parkerad vid TV:n. ☀️skiner!
#2 Här blir det också älggryta idag! Två påsar grytbitar av älgkalv och en påse kantareller är strax upptinade! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#7 Gott.
/Maria
# 7 Undrar om någon härinne åkt Vasaloppet någon gång 🤔
#9 Såg intervju på TV:n med en som åker sitt 60:e Vasalopp idag!
Fattar inte att man vill utsätta sig för något sådant här..skida 9 mil!😮
Man blir ju trött bara av att se på…
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Haha, nej jag fattar inte hur man överhuvudtaget kommer på idén.
Min pappa har åkt en gång men fick bryta i Evertsberg.
Jag minns att vi hade hyrt en husvagn för det fanns ingen annanstans att bo.
/Maria
#7 Åh vad gott :D
Min pappas kusin ska vara med där har jag för mig, hon var med förra året :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon! Idag är det så fint väder så vi ska nog gå ner på stan. Lille Liam ska väll ha en present när han döps på lördag :)
Annars ska jag sy, som vanligt.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Godmorgon, nu sitter vi vid frukostbordet och som ni kan se i en annan tråd så är det fullt med lite allt möjligt. Maxen ligger i ena änden och övervakar vårt intag av mat 😃.
#2 Ja, filmen var spännande! Vi lyckades faktiskt se två bra filmer igår (en av dem hade vi börjat på häromdagen, det är bra att spela in film). Det var ett tag sen vi lyckades hitta bra filmer. I fredagskväll försökte vi med två filmer men de var endast tråkiga.
Vilken härlig solskensdag det är!
God dag! Idag blev det en promenad till ett litet slott som ligger en bit härifrån, där fikade vi innan vi promenerade hem igen. Nu är jag gräsänka på kvällen och ska kolla om det finns nån bra film att se på Netflix!
Trevlig kväll allihopa!
/Christina
# 15 + 16
Fina vinterbilder!
#15 ja idag har det varit kallt och blåsigt. Jag tog på mig en vindjacka när jag cykade till affären och det var inte så smart gjort 😎. Bilderna på skidåkande barn är jättefina!
God kväll
Idag såg vi lite skidor på tv sen åkte vi till stan och hälsade på vänner.
En skön och rolig dag.. och nu är jag tröttig. Strax sova.
#15 o #16 Åka skidor är kul. 🙂
Men inte riktigt så kul så att jag skulle åka Vasaloppet 🥵