God Morgon 27 Feb
God morgon i tråden !
Hoppas ni alla sovit gott och avnjuter dagens första goda kaffekopp.Den är liksom bäst den där absolut första koppen på morgonkvisten.
Alla väntar vi stort på våren och just nu är det bara trist utanför fönstret,snön börjar bli smutsig så en tid med smuts och skräp som dras in.
Var inte längesedan det såg ut så här på strandpromenaden där jag bor när det var som kallast.
Ha en fin fin dag på er 🙂
#0 Nåjd hej o hå o god morgon.Kul,att se dig här så tidigt🙂
Vilken härlig bild .Det är sån bild som gör,att man ändå kan tycka om vinter o snön o is osv fast där ser den ut,att är på väg,att smälta.Ja ja vilket som helst,tycker jag,att vinter är härligt om det är lagom med snö o int mer än -10 heldre under -8 😉
Ja ja nu är det + - 0
Blir ingen ABF i dag heller o int nå med glaskonstheller.Det var länge sen sist när vi "tjejer"treffades.Alla har varit sjuka eller bort rest som jag o kommer att vara det nån tid frem över oxå…snart
Kaffe har jag hunnit dricka med prinsen,hunden har varit ute o meta tomten,kattor har säkert hittat nåt smaskens där ute o nu ska jag bara läsa o skriva sen får det bli det vanliga hemsysslor😛
Ha en bra dag allihoppa var ni än är o gör.
-En resa på tusen mil börjar alltid med ett enda steg/Kinesiskt ordspråk
God morgon! 1 grad plus nu, fem väntar under dagen. Influensan har fortfarande sig i sitt grepp men jag blir sakta bättre. Hoppas ni sluppit den, hemsk upplevelse. Att bli så helt däckad är värst. Känslan över att bli helt slut över en dusch obehagligt. Hoppas det känns bättre efter idag än igår. Idag ska jag kolla in skidor på tv och betala räkningar. Kaffe har jag inte druckit på en och en halv vecka, kanske är det dax idag. Jag som annars dricker flera koppar per dag. Älskar ljudet och doften av kaffebryggaren! Ha nu alla en skön dag och njut att ni mår bra!
Godmorgon
Dagens väder i Malmö, -3 och så blåser det precis som det brukar här nere i Västra Hamnen 🤫
#0 Fin bild!
#1 Du har hunnit med massor så här tidigt!
#2 Hoppas du kryar på dig ordentligt nu!
Jag har varit igång sen 5 så nu ska jag ta en fikapaus.
Ha det gott idag allihop.
Zabelle
God morgon (jag tog bort mitt gamla konto och startade en ny, hette eeklund förut)!
Jag drömde att jag vart skjuten i pannan så vaknade på lustigt humör. Nu väntar jag på att kaffet ska bli klart sen ska jag nog duscha och gå en långpromenad med hunden och i e.m. ska vi till några bekanta :).
Hoppas alla får en bra dag!
Godmorgon på er! Här skiner solen och det ser ut att bli en fin dag - kanske hinner även jag med att se att det är fint idag!
Jag har haft en liten sovmorgon och sen tvättat håret som jag ska fixa till efter frukost.
#0 fin bild!
#2.3 Kaffe smakar alltid gott, tråkigt att vara utan en längre tid! #2 hoppas att du blir bättre snart 🙂
#4 Jag har också drömt konstiga drömmar ett tag så att jag vaknat på natten och funderat. Drömmarna har varit lite som filmer och jag har varit iakttagare på något sätt.
Idag hoppas jag hinna få jobba undan utan en massa möten. Äntligen!
Önskar er en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#5 Det första jag tänkte var ''jag som brukar uppleva det jag drömmer, ska jag hålla mig undan min närbutik (där det hände)?'' Haha :).
#2…ys va jobbit det kan va.Krya på dig o jag vet,att det int hjälper,men många många lider av detta nu.Jag hadde lindrit sånt #¤%#"& =?/()&%
#3…jag jag hinner mycke om jag mår bra på dagarna🙂men jag är "helt"slut tidigt på kvällen😕
#4…bra,att veta sånt(namnbyte) typellisch
Nu tar jag o…klä på mig..😉o sen tar jag o gör nån go frukost.än så länge det är bara kaffe som min krympande mage har fåt o den ska få nåt mer nu annars är den int glad o int jag heller😃
#7 Ja :). Det vart lite för mycket förut så jag skapade nytt, håller mig undan och bara kollar läget liksom!
Frukost borde jag med äta men är så seg på att orka göra en, hehe :).
Godmorgon!
Efter att ha läst Era inlägg här så blir man verkligen sugen på kaffe! Under tiden bryggaren gör det klart, hinner jag önska Er alla en
Fin Dag! Krya på Dej, flisan ☀️
#8…🤔 o du vet det är många många andra oxå som läser här utan att skriva osv🎧
#10 Jag är medveten om det och det spelar mig ingen roll om dom får veta att jag gjort nytt konto :).
#11 ja ja det är bra då…ursäkta mig…jag bra äs..sak samma😕
#12 Hehe, alla får vi undra och fråga osv!
Godmorgon gott folk.
4 minus just nu, men jag hopps på plusgrader senare så man kan fiska lite i em.
#5…aggeelin
oi vilken fin bild.När man ser den blir man exrta glad🙂 o önskar,att våren fort skulle komma o sommaren med…älskar blommor!
#9…sisa
Jaa det dricks mycke kaffe här i LK😉
# 15 Nu ska jag gå och dricka mitt..bryggaren är klar!
Återigen..ha en bra dag! ☀️
#14…Hera hej…du han här mellan o jag han ingenstans framför "lådan"men nu försvinner jag o önskar,att du får nån firre 🙂
silivip o pimpeli pom😇
#15 Jag älskar blommor och har många både inne och ute (sommarhalvåret). Nu väntar jag på att få sätta påskliljor och krokus utanför min dörr och framsida. Än är det för kallt
Så roligt att komma in till en så redan lång tråd, härligt foto Nåjd!
Jag sitter med min andra mugg för dagen, vad vore man utan dessa energidroppar? Efter strålande väder så kom regn, men i horisonten har det redan klarnat. Så hjär nära kusten är vädret väldigt omväxlande och dessa gråa och dramatiska moln kan vara borta om en timme.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Fortsatt finväder, - 10 i morse och nu sol! 🙂
Ha en bra dag i solen ni som ha möjlighet!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon!
Här töar det lite idag, några plusgrader och sol bjuder morgonen på! Har ätit min fil (inget kaffe här för det är bland det otäckaste jag vet i dryckesväg haha🙂) och tittar på Djurpolisen eller vad det heter, på Animal Planet. Sen blir det långpromenad och lite fix hemma, måla naglarna och dushca och lite såna världsliga saker! I eftermiddag blir det en tur på stan med en kompis.
Hoppas alla här har en bra onsdag!
/Christina
God middag! Här är vackert, soligt och 6°C😎
Skulle gärna som många av ni andra dra ut på promenad
Få se om jag hinner, annars får det bli eftermiddag..
#0 Vacker bild, Nåjd!
#2 Krya på dig, Flisan
Ha en skön dag!
Får snart säga godkväll🙂
Här är vädret märkligt.
Det är runt nollgradigt men en dimma har dragit in och alla grenar på träd och buskar har blivit vita och tjocka av frost.
Jag hör båtarna tuta i hamnen som de brukar göra vid dimma.
/Maria
Godmorgon
Var lite kallt i morse i Malmö Men sen under dagen, Då kom solen fram med lite vårvärme, de var så skönt så
Underbart underbart, På vägen hem såg jag många som satt och solade sig i solskenet,
ha en skön onsdag
Go kväll här i burken..
Krya på er ni som är lite krassliga.
O vi andra'Ja.Vi får bara lära oss o leva 👋
Tycker det är så roligt med Er Nya.Himla varmt välkomna..Så 🙂.
Fin väder har vi haft här i min del av landet..För en gång skulle har jag o 890 lika..😉Väder.
ja fin kväll till er nu.
Lill Lördag o allt..
Lena.P är jag i verkliga livet.
God kväll!
Idag har jag sytt lite. Jag jobbar på en 30-tals inspirerad långklänning som jag ska ha på ett dop nästa helg :) Måste ju uppdatera mig lite innan tygerna till brudklänningen kommer i slutet av veckan/början på nästa.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Godkväll! Jag har varit på ett yogapass så här sitter jag och äter. Jag blir så hungrig av att yoga.
Jahaa jaa o här "springer"folk så att andra kan int sova😃Kul,att se hur folk har så här på kvällen o int är jag så trött nu heller.Har hunnit nicka som höna fram för TV…
God kväll 🙂
Ojdå, jag har visst glömt dagens tråd idag, ja det är mycket att tänka på inför morgondagen när vi ska begrava barnens mormor.
…Afturelding. Men vad duktig du är. Modet som var då vilka klädet. wow..
God kväll.
Lena.P är jag i verkliga livet.
#30 en jobbig dag, det blir att ladda ordentligt