Begär hon för mycket?
I ett samtal, gör en man kvinnan följande fråga:
- Vilken typ av man är du ute efter?
Hon är tyst en stund, och frågar
- Vill du verkligen veta?
- Ja, svarar han.
Hon börjar med att säga:
- Som kvinna i denna ålder är jag i stånd att be en man om vad jag inte kan göra på egen hand.
Jag har ett jobb och betalar alla mina räkningar.
Jag tar hand om mitt hem utan hjälp av en man, eftersom jag är ekonomiskt oberoende och ansvarig för min ekonomiska förvaltning.
Min roll är inte längre hemmafru beroende av en man.
Snarare är jag i stånd att fråga en man,
vad kan du tillföra till mitt liv?
Mannen stirrade på henne
klart han trodde att hon syftade på pengar.
Hon visste vad han tänkte och sade:
- Jag tänker inte på pengar jag behöver något mer.
Jag behöver en man som strävar efter perfektion i alla aspekter av livet.
Han knäppte armar, lutade sig bakåt på stolen och stirrande bad han henne att förklara det i detalj.
Hon sade:
Jag söker någon som strävar efter mentalt perfektion
eftersom jag behöver någon att prata med.
En man som strävar efter ekonomisk perfektion, för även om jag inte behöver ekonomiskt stöd, behöver jag någon som samordnar de pengar som kommer in i våra liv.
Jag söker en man som kommer att kämpa för sin individualitet, som är ansvarsfull och fri att leva sitt eget liv, eftersom frihet är berikande
och ger mig något underbart varje dag.
En man känslig nog att förstå de ögonblick jag som kvinna känner mig svag, men stark nog att uppmuntra mig och inte svika mig.
Jag letar efter någon som jag kan respektera så den kärlek och beundran som jag ger baserat på den.
Kvinnan bör vara följeslagare till mannen, inte mer, inte mindre … att skapa ett liv tillsammans där samexistens tar dem till lycka.
När hon talat såg hon in i hans ögon, han såg mycket förvirrad ut.
- Du ber om mycket, sade han.
Hon svarade: "Jag är värd en hel del"
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag kan tycka att hon ber för mycket,
Låter lite som de var jag som skrev de hehe, Men Jag har allt klarar mig själva både ekonomiskt och här hemma, Fixar och donar har mig,
Men de är inte de utan mer kärleken att ha någon att dela på de man har, Tankar stunder fritiden hobby vad det nu är,
Att dela sitt liv med något inte vara ensamen,.Sen har vi alla lite olika hobby och fritid vänner arbete.
Utan de är gemenskapen att vara två tillsammans att dela de man har med någon som man tycker om som man har i sitt hjärta.
Bara för att man är ekonomisk oberonede och är en järnlady så behöver man närhet och kärlek också,.
Handlar om att GE och Ta, ❤️Allt andra följer med
'🙂
hehe låter lite mycket de med som jag begär, Men de är det inte, Utan bara att ha någon att dela de med,, Dela sin glädje och kärlek, Lite gnäll och tjat kanske😜
Jösses, hade jag varit man så hade jag lagt benen på ryggen efter en sådan utläggning😛
Håller med Stina. Det handlar om att ge och ta och att dela livet helt enkelt.
/Maria
Själv tycker jag att livet skulle bli ganska så tråkigt med henne det finns liksom inga överraskningar.
Precis inga överaskningar alls,