Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 647 ggr
Cristine
0

Har du någon gång..

åkt scoter?

Hur tyckte du att det var?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

citytjejen
0

Som stockholmare så tycker jag att skoteråkning känns väldigt exotiskt🙂
En gång har jag åkt skoter i mitt liv, det var i Trysil i Norge då jag var på skidresa med min klass i åttan. Jag trillade av ankarliften och blev liggande i den djupa snön, förbipasserande i liften skrattade och jag skämdes som sjutton. Till slut dök en man på skoter upp och "räddade" mig och skjutsade ner mig till skidbyn. Men skulle gärna åka skoter i full fart i vacker fjällmiljö eller liknande! Ser så härligt ut att göra det.

/Christina

Anders 50
0

Nej, det har jag inte gjort. Däremot åkt på andra små banddrivna maskiner.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Det är något särskilt med att fräsa eller glida fram på scoterTummen upp

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

saabs
0

Nej men vill göra det!

#3👍

Maria
0

Japp. Har åkt skoter i Norrland. Vi var ute på en sjö och åkte som vildar😛

Det blev lite obehagligt när vi kom nära stranden och isen var som sorbé.

/Maria

saabs
0

#5 😂

[Sisa]
0

Jag åkte skoter igår!  Äntligen finns det snö här så det räcker för det..och visst är det en speciell känsla, att åka skoter.  Jag gillar att få se så mycket av naturen, som jag annars inte ser!

Annars..ungefär som att sitta bakpå på moppen, som man gjorde i ungdomen..fast lite värre!     👍

inisklo
0

Jag har int åkt skoter o int har jag varit med heller,men jag har sätt här runt om byarna…hur dom kör he hee

[Sisa]
0

Viktigt är ju att hålla sej på skoterlederna..såna har vi gott om här!  Avskyr då folk åker på allmänna vägar och i skidspår!    😡

fotokrafs
0

Nej, jag har inte åkt skoter. Bara sett andra som åkt

inisklo
0

#9 Sisa här har jag sätt mycke olika körandet o nästan,att dom kör tillsammans med bilarna🥵Int nu så många,men allafall.Vissa kan skrämma nästan livet av en.grrrrr 

Jag har "lång semester"i Dalardna som jag vistas nu.Annars hör jag hemma i Sörmland…skogarna där he-hee

Anders 50
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kör försiktigt!! 😮

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

inisklo
0

#12 joo just det…va ska man säga om såna människor…att dom vågar.YS!J

Jag tycker,att jag kan få lättare nån knip i magen o bli🤦‍♂️

Fridaaaa
0

Nepp, aldrig :P Ser läskigt ut haha

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
0

#0 Om du menar snöskoter, nej, men jag har åkte skoter med hjul och vattenskoter.

Jag såg på TV idag om vilka stora problem bönder får när snöskoteråkare inte håller sig till skoterlederna. Snön packas och det tar längre tid för den att smälta bort vilket innebär att jordbruket försenas eller helt förstörs, särskilt för bönder långt norrut.

Skogsplanteringar kan också bli skadade eller förstörda, så det gäller att man verkligen håller sig till utmärkta skoterleder.

[VSK]
0

Scooter på två hjul och vattenskoter har jag kört. Jag har ett svagt svagt minne av att jag åkt skoter på snö en gång i mitt liv. Har för mig det var ganska kul.

chik
0

Nej.

Lena.P är jag i verkliga livet.