Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: fritid-och-hobby
Läst 510 ggr
Cristine
1

Har du blogg eller hemsida..

Vad handlar den om?

Om inte..varför inte?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
1

Japp

Har en hemsida med mina djur (vad annars? haha)

3 bloggar: 1 med kaninerna & marsvinen. En vardagsblogg och en på hemsidan "Vi med djur", där det är om alla mina djur :D
(Finns i min signatur) :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cristine
0

.🙂

citytjejen
0

Ingen blogg här! Tycker det känns alldeles för jobbigt att hålla på uppdatera en blogg. Har Instagram däremot, det passar mig utmärkt. Inte för att det är en blogg, men det är kul att kunna lägga in bilder där🙂

/Christina

[GunillaF]
0

Har en hemsida om healing.

fotokrafs
0

Jag har ingen. 

Jag har inga speciella intressen eller hobbyer
sen är jag kass på att skriva.

[peter54]
0

Jag har inte någon blogg och ingen hemsida heller. Jag har aldrig läst bloggar och har lite svårt att begripa varför man vill göra det.

Hemsidor är kul om man har något att visa upp, men jag har valt att inte ha någon egen.

Fridaaaa
0

#6 Bloggar kan vara mycket. Kan vara olika fakta, kan vara som ens dagbok osv. Anledningarna till att blogga kan vara många ^^

[peter54]
0

#7 Ja det förstår jag, att skriva i en egen blogg kan säkert tjäna många olika syften, men jag menar att läsa andras bloggar. Något tristare sätt att använda sin tid kan jag knappast tänka mig, i alla fall om det handlar om "vardagsbloggar", alltså vad folk sysslar med under dagarna.

För mig påminner det o att läsa skvallertidningar. Jag är så totalt ointresserad av vad andra gör med sin tid, jag använder hellre min tid till egna grejer istället för andras, det är så jag menar.

🙂

Fridaaaa
1

#8 Man kan lära sig mycket av att läsa andras bloggar :) Inte mer trist än att läsa t.ex en tidning ^^, Man läser ju bloggar man finner intressanta :)

Maria
0

Jag är kluven till det här med bloggar.

Själv bloggade jag när jag blev sjuk och fram till för precis ett år sedan. Det gjorde jag mest för min egen skull och nu är det bra som en slags återblick då jag har glömt mycket i tidsförloppet.

Bland annat när försäkringskassan har haft frågor.

Jag följer några enstaka bloggar. Bland annat dom en ung killen med cancer som heter "I kroppen min"

/Maria

[peter54]
0

#9 Hur ska man veta var bloggarna man möjligen finner intressanta finns då?

Jag har sett en och annan blogg som dykt upp när jag sökt på något annat, men det har mest varit pladder i undertexten och då har jag inte ens öppnat bloggen.

chik
0

Nej.

Men har funderat på o skriva.

Fast vet inte hur det fungerar.

Kollar också på Bloggen ""I kroppen min.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hans K.
0

Har provat att blogga, men det vart så tråkigt och kravfyllt. Kul att läsa ibland, men följer ingen just nu. Det räcker så gott med LKIF :-)

Jag har en hemsida, listwebben.se där jag har listor för att utröna
”Vad handlar det om?… egentligen?"
"Mitt liv alltså. Jag står där jag står. Jag är den jag är. Jag gör det jag gör. Vad ser jag? Vad skulle jag vilja se? Vad vill jag känna? Vad vill jag höra? Vad vill jag göra?! ….Dagarna går, livet passerar….det går en dag till"
Tunga frågor va?  😉 Har lagt in lite bilder för att lätta upp stämningen :-) Den är långt ifrån klar eller rättare sagt, den kommer aldrig bli klar, det inser jag. Inget kommersiellt utan bara för att jag (tycker) att jag utvecklas och kommer framåt i mina tankebanonor när jag skriver ner saker. Och kan det komma andra till nytta är det bara kul. Jobbar i Dreamweaver men har "bäddat in" bilder och listor med "Google-drive" o Picasaweb, så om jag ska in och lägga till info går jag in i Google och det slår igenom på hemsidan.  Hälsn. /Hans

Fridaaaa
0

#11 det brukar man märka fort tycker jag :) På helheten i bloggen, redan första inläget osv :D Så har jag märkt det i alla fall :)

fotokrafs
0

Nu kom jag på att jag och maken har en blogg.. vi använde den för vår egen skull. För att ha koll på ett "projekt" vi höll på med. 

Sen har jag en sida som bara jag kan se, där jag samlar på saker som jag gillar.. tex sånt som roar, tänder och eller inspirerar mig.

#13 Fina bilder 🙂 Listorna har jag inte kollat än…

Anders 50
0

Nej, har ingetdera, hinner inte med att skriva.

Men däremot följer jag några bloggar, bl.a. en vänninas blogg där hon skriver om sina upplevelser under hennes vistelse i Indien. Många fina bilder blir det också.

Och så vår tidigare medlem Asta:s blogg.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
0

Nej jag har varken blogg eller hemsida.

Min granne, pensionerad journalist, har en välbesökt blogg. 
Han skriver om allt mellan himmel o jord, saker som händer i byn och hans egna tankar och upplevelser, den följer jag.

Själv skulle jag inte vilja lägga ut mitt liv offentligt.

Zabelle   

Maria
0

Jag kom på nu att jag följer min chefs blogg.

Han skriver roligt och med med ironi för människor 45+.

/Maria

Pialinn
0

Har ingen blogg och kommer nog inte att skaffa en. Fast jag kollar många bloggar med textilhantverk. Alltid roligt att se vad andra människor i andra världsdelar tillverkar.

Men jag förstår inte varför dom lägger in 5-6-7-8 bilder av samma sak.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

[peter54]
0

Nu har jag provat att läsa lite i bloggar, men det är inget för mig, jag blir uttråkad nästan genast. Jag vill ha min vakna tid till annat som känns roligare.

stina63
0

Har en hemsida till katterna, Men den står stilla nu,

Anders 50
0

#21 Du får se till att de börjar skriva !  😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Hi hi😂