Godmorgon Tisdag 5/2
Godmorgon.
Här har det snöat, åskat och regnat i natt. Halt och moddigt på vägarna.
Kan ju bli en bra dag ändå 
Zabelle

God morgon Zabelle och alla som tittar in.
Alla väder på en gång, då hoppas jag ni får sol under dagen
Här är det 0,3 minus och massor av blötsnö trillar ner.
Ha en fin dag och var rädda om er.
Godmorgon Zabelle!! Jag har tisdag här! 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#2 Hallå Agge
Det blev snabbt Tisdag här också 

Zabelle
#3 Veckan går fort som vanliigt! 
Sitter på jobbet i Mölndal och önskar er alla en go tisdag.
/Maria
Snart är frukosten i min mage och ute är det en vacker morgon. Jag älskar gryningsljuset. Mellan ljus och mörker är ett blågrått ljus som berör mig. Nu snöar det lite och det har snöat under natten också.
Jag har en del jobb som jag ska göra hemma, sen blir det jobbet, banken och yoga.
Ha en härlig tisdag!
zabelle o ni alla. En fin dag..Snö fick vi i går.
O jag har blivit en riktig mes när det gäller o köra bil
I går så snöade det så fint här stora fina flingor, o jag skulle åka ner till ullared. o fick sladd på bilen o blev så rädd så jag vände o puttrade hem så fick sambon köra mig till Ullared..
Fin dag till er alla jobbare o ni lite sjuka..
Vi har lite snö kvar på marken, lagom för att se vad det är för djur som korsar min väg på promisen, Tycker det är så intressant o kolla efter.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon!
Ja nu är det farligt på vägarna, snö och regn kommer vartannat.
Jag blir orolig varje gång jag ser att Agge ska ut på cykeln i sådant väder.
Smart Chik att vända!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#8 Tack för dina tankar Cristin! Jag har ju dubbdäck på cykeln så det är mer säkert än att gå känns det som. Det är de dagar det är snö och modd som är jobbiga.
Det snöar idag och jag funderar lite på hur jag ska färdas idag.
Godmorgon!
-1 och blåst, så det var inte kul att vara ute idag. Men efter ännu mer kaffe så ska jaktkläderna på och sen ska jag och Kalle ta en tur. Har köpt en ny hundpejl och måste ju kolla om den fungerar bättre än den gamla.
Sen blir det en tur upp till eleverna i skogen och se om det går bra för dem.
Ha det bra!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon vänner
Ny dag ny arbetsdag. Nu är lediga dagarna slut. Har haft semster under helgen, Idag ska jag jobba kväll. Men ser att det har snöat ute under natten.
Ha en skön tisdag
Godmorgon!
Precis ätit frukostfilen och sitter och planerar dagen. Blir promenad och så ska jag gå igenom kläder och annat för att se om något kan säljas på Tradera. Igår beställde jag visitkort, men de kommer inte än på några veckor, men ändå!
/Christina
God förmiddag!!!
Här har det snöat sedan igår så det blir att skotta ikväll. Hade tänkt att göra massor idag men jag sitter än i nattlinnet. Men jag hinner. Sytt klart lite mössor och en hundhalsduk. Nu ska symaskinen väck ett tag. Jag orkar inte se den mer i köket.
Planen idag är att städa så det kommer att hända det med, det jag inte hinner idag får göras i morgon förmiddag. Hinner nog med en del innan jag ska lämna blod och handla.
Dax för lite mer kaffe, tv:n står på - vm i utförsåkning.
Ute är det minus två grader.
Njuter av lugnet. I morgon är det dax att börja jobba igen.
Ha nu alla en fortsatt skön tisdag!!!
Kram
God eftermiddag
Här är nollgradigt, grå himmel och det kom några cm snö på morgonen. Jag är trött, natten var uppochner. Mormor dog och vi kunde förstås inte sova. Min fru och barnen skulle åka och hälsa på mormor idag, men det gick fort, hon släppte väl bara taget. Inte ens min frus syster hann fram och hon bor ganska nära.
Nu är jag ensam hemma, fru och barn åkte ändå för att trösta morfar och småkusinerna. Vår pojke är helt förkrossad, flickan tar det med fattning trots sin ringa ålder.
Åh fy vilka ledsamma besked
/Maria
#15 Vilken tråkigt och ledsamt besked :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God eftermiddag
Milt och trist väder idag, Sitter och väntar på maken skall komma hem snart, verkar som han jobbar över. Fördriver tiden med att dricka kaffe, kolla katter på youtube och göra ordsök. och läs på livskvalitet såklart 
#15, vad sorgligt, beklagar!
/Christina
God kväll!
Här kommer jag med lite bra nyheter.
Idag ringde mamma. Hon var jätteglad verkligen. Lite sur för att hon inte fått veta något, men det var allt :) Sen pratade hon om vilken klänning hon skulle ha i en kvart.
#15 Så tråkigt. Hoppas ni mår bättre snart allihop.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#20 Åh, det känns väl skönt
/Maria
#21 Jätteskönt! De vi har hört av har främst varit positiva, bara svärmor som var lite fundersam och tyckte att vi kunde göra annat för våra pengar, men i slutändan är det ju bara vi som bestämmer :)
Tror att det kan ha att göra med att hon bara gift sig en gång och det slutade i skiljsmässa också.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#15 Beklagar verkligen er förlust, Peter.
Zabelle
#15 Så ledsamt, särskilt för pojken eran.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ja det tar lång tid för en sån här sak att sjunka in till och med för mig som ändå har hunnit gå igenom förlusten av många i den närmaste släkten eftersom jag ändå är ganska gammal. Hur måste det inte vara då att vara 10-12 år och aldrig ha mött detta tidigare.
Mormor blev bara 65 år. Jag är 58, vår pojke oroar sig för det.
Förlåt Afturelding och andra för att jag inte riktigt förmår vara glad åt andras glada nyheter. Det kom inga tårar i natt, men det kommer desto fler nu.

#15,25 Så tråkigt, och som du säger så kommer känslan efteråt, det är svårt att ta in på en gång det händer.
#25 Usch ja, det är många tankar som kommer när man drabbas på nära håll. Du är förmodligen både ledsen själv och för din frus skull och barnens.
Man vill ju bara skona barnen så mycket det går.
Jag trodde att mormor var äldre. Då kan det vara lite lättare för barnen att ta till sig och för en själv att förklara.
/Maria