Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 739 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, onsdag 16 januari

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Idag är jag uppe lite tidgare än vanligt. Jag ska vara tidigt på jobbet. Och då hade jag förstås svårt att somna igår kväll Obestämd.

Här är det fem grader minus och det har snöat lite inatt. Igår snöade det en hel del så det blev en del skottning igår.

Ikväll ska jag gå på vår lilla teater och se en "en-persons-pjäs". Det ska blii spännande.

Jag önskar er en fin dag!

Toyan
0

Go'morron i stugorna.

Tittar ut på en vit och tyst värld, vackert är det och endast 3,5 minus.

Önskar er alla en fin dag, var rädda om er och ta det lugnt på vägar och gatorGlad

[peter54]
0

God morgon Glad

Här är 6 minusgrader och det har kommit  1 dm nysnö inatt, så frugan var ute och skottade i morse medan jag gräddade barnens frukostpannkakor.

Mycket snö över fågelmaten, så jag har borstat bort där så de kommer åt. Domherrarna var först idag och de är därute nu fast det inte är riktigt ljust ännu.

Glad

Maria
0

Godmorgon.

Här är kallt men jag är ledig idag så det vet i sjutton om jag kommer att gå ut allsFlört

/Maria

flisan708
0

God morgon! 1 dm snö har kommit i natt, minus 8 grader ute. Tänk att när man väl vant sig vid -16 så är det bara 8. Dax att börja jobba igen, men bara två nätter denna vecka. Känns skönt. Har inte blivit magsjuk så jag är glad, tror stenhårt på vitpeppar korn. Tror ni de funkar? Sytt mössor igår, först en för stor, sen en för liten. Den sista blev lagom men inte perfekt. Lär nog bli några mössor innan jag blir nöjd! Men det är härligt att få vara kreativ och fri i sitt skapande. Önskar er alla en skön onsdag!

Cristine
0

God morgon!

Jag ids inte kliva upp och titta hur många grader det är men ser ut att vara några minusgrader då jag har en cafégardin i fönstret. Vart håller de hus Chik Hans och Inisklo tro?

Och jag skulle gärna vilja veta hur det går i stan för Lucy.

Ha en bra dag och försök att ta er fram utan bil.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Kallt och fint väder, -6.  Såg på TV-vädret att det är minusgrader långt nedåt Franska Rivieran!

Någon kopp kaffe till, sen ska jag till skogen och kolla vad grabbarna hittar på.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

Morron
Håller på att boka tid till,min bil för lagning, suck…
Undra hur jag ska ta mig till praktiken, får lösas på något vis….
Fick inte tid förrän nästa vecka :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Afturelding
0

God morgon!

Sambon verkar frisk idag, tack och lov. Jag känner inte för att gå och handla själv i denna halka, och vi kan inte gärna be sambons kusin om mjölk, youghurt eller andra saker vi behöver varje dag.

Själv har jag huvudvärk, men det får gå. Nu ska vi äta frukost.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

stina63
0

Goeftermiddag på er

Idag har det varit kallt, De var kallt när jag cyklade till jobb. Skönt var de för det var vindstilla mysigt cykla även om det var kallt,
Ha en skön onsdagskväll

Toyan
0

God kväll.

#6 Tror Inisklo är på semester med sin prins Cristin, vad chik och Hans gör vet jag inte, hoppas dom tittar in snart.

#8 Din söta katt ser ut att må jättegott FridaGlad

fotokrafs
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God kväll!

Såg en som gjorde en snygg 180° vändning med bil idag. Skaffar jag Körkort någon gång så skall jag göra såna jämt..  Tungan ute

Kul idag var också att testa kameran med annat filmläge ("miniatyrläge")
här går det undan istället för "slow-motion" i tidigare filmer jag visat

Börjar lära mig kameran lite, men har inte riktigt luskat ut hur jag ändrar inställningar manuellt än. Vore ju en idé att kolla manualen, men orkar inte Oskyldig

Nu skall vi strax äta kvällsmat, och blir årets första semla efter det.  Skrattande

#6 Det undrar jag också… hoppas de snart tittar in

Kram på er
aggeelin
0

Jag har haft en tuff arbetsdag så mitt teaterbesök som började med smörgås och kaffe var verkligen avkopplande!

Ha en fin kväll!!

Anders 50
0

#12 Kul att se dina statusuppdateringar! Glad

#13 Tuffa dagar kräver kaffe och smörgås! Flört

aggeelin
0

#14 Ja, och det var en riktigt smaskig smörgås! Och gott kaffe Glad. Skönt att ha den här dagen gjord! Nu är det bara att ta tag i nästa dag Flört

Anders 50
0

#15 Ja du brukar ju ta tag i dem tidigt!  SkrattandeFlört

aggeelin
0

#16 du skojar? Flört

Jag som är så morgontrött. Men jag släpar mig ju iväg, eller rättare sagt, när jag väl kommer ut så skuttar/cyklar jag iväg.

Men tidigt? Även imorgon ska jag, vad jag tycker tidigt till jobbet. Du tycker nog att kl 7.30 är sent? Däremot så är jag ofta kvar där länge.

Cristine
0

Tack för info Toyan nu kommer jag ihåg att Inisklo skulle ut och åka så då är det bara sköne Hans och Chik som fattas.

Hans K.
0

Hej hopp

Har varit lite "krokig" (se bild) ;-)…"knackig"  … "låg" …eller va man säger..
Feber, förkyld, tandvärk, ensamdeppig, vintertrött…."you name it" Men är på banan igen Glad …så gott som.

Tack för omtanke…Ni är så vänliga och omtänksamma… Hälsn. /Hans

Anders 50
0

#19 Ska de va så ska de va rejält! Skrattande En rejäl krok! Skrattande

Cristine
0

Skönt att se dej här Hans..oj oj du har då samlat på dej " depp, tandvärk och förkylning".

Jajamännsan det var en rejäl krok det där.Skrattande