Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 491 ggr
flisan708
0

15 januari, tulpanens dag!

God morgon och välkommen till tulpanens dag! Hoppas jag inte har fel nu?! Älskar tulpaner, första vårtecknet! En fråga, hur sköter man dem? -15 grader och det ska bli snö. Gårdagen var toppen! Hade jättetrevligt med min kollega, varför har vi inte umgåtts privat förut?! Fick ett sent meddelade från henne på fäjjan, hon hade fått magsjuka, även hennes man. Så nu får jag se om jag blir sjuk. Idag ska jag pyssla! Ha nu alla en bra dag och köp hem tulpaner!

zabelle
0

#0 Hoppas du klarat dig från magsjuka och att du får en bra "pysseldag" !

Zabelle   

Maria
0

Godmorgon önskar jag också.

Jag älskar också Tulpaner. Det känns som vår när man har tulpaner på bordet.

Hoppas också att Flisan klarar sig från magsjuka.

/Maria

[peter54]
0

God morgon Glad

Tulpaner är fina just innan och under blomningen. Efter blomningen är de inte lika kul längre och därför är tulpaner "a big no-no" i trädgården här, men vi har dem som snittblommor på köksbordet ibland.

Glad

Anders 50
0

Säger godmorgon här också! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron!

Ja det är tulpanens dag idag :D
Har kommit några cm snö inatt :/ Inte så kul, är -3 grader ute, så förmodligen halt, så tror inte det blir något gym idag :( Suck,

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Så det är tulpanen dag, Då måste jag köpa hem tulpaner, Härligt en blomma som är så vacker

Maria
0

#3 Jag pratar också om Tulpaner som snittblommor.Skrattande

Det första jag gjorde när vi köpte huset var att gräva upp alla tulpanlökar. Vi har såpass få rabatter att jag vill ha annat där än Tulpaner med sin korta blomning.

/Maria