Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 438 ggr
Cristine
0

Liknar du någon..

i släkten till sättet eler fysiskt?

Många kan gå tillbaka till 1800 talet som jag som är lik min farmor och hon föddes

1875

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Susanna_w
0

Till min mamma i ansiktet, min pappa på håret (hans virvlar) Min faster kroppsmässigt och min farmor till vissa sätt, min pappas och mammas humör och fasters djurintresse :P

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

citytjejen
0

I ansiktet är jag snudd på en kopia av min farmor när hon var i min ålder, minspel (eller heter det mimspel?) och längd har jag efter pappa. Efter mamma har jag kroppsformen. Och så har jag väl morfars lätt hetsiga humör Glad

/Christina

Afturelding
0

Jag är nästan en kopia av min mormor, det enda som skiljde oss åt var ögonfärg och längd. Mormor var bara 160 ungefär, och jag är nära på 180. Jag är väldigt glad över att vara så lik henne nu när hon inte finns längre.

Sen är jag såklart lik min mamma också, men inte alls lika mycket. Och lillebror är lik mamma så vi är väll rätt lika vi också.

Temperamentet har jag dock från pappa, och vi är båda kreativa och tycker om att måla.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Fridaaaa
0

Min mamma ang djurintresseret och temperamentet (har ja hört några gången hehe) Men är lik pappa på andra plan:
Har hört att jag är lik min mormor och farfar med hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
2

Nej, jag tror inte det och jag är inte ledsen för det snarare tvärtom.

/Maria