Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 356 ggr
aggeelin
0

Godmorgon torsdag 10 jan

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God morgonGlad

Du hann posta före mig, det fanns ingen godmorgontråd när jag började skriva Flört

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hittade ingen morgontråd! Sover ni allihopa? Förvånad

Jag sitter här och njuter av morgonmörkret och ska snart skutta iväg till jobbet. Ute har det blivit två grader minus och liite lite snö.

Ikväll ska jag på bokcirkel. Det ser jag fram emot. Vi har alltid mycket att prata om och skrattar mycket. Innan dess hoppas jag att jag hinner träna lite styrketräning.

Ha en fin dag!

aggeelin
0

Jag var tydligen snabb Flört. Dags att packa matlåda och frukt och dra iväg till jobbet.

inisklo
0

Glad…..GODMORGON ALLA GLADA O ALLA MINDRE GLADA!…

Föresten man behöver int va glad o int pigg heller när man öppnar sinaögon o int heller senare.Till monga tar det tid,att komma igån på morgonen…jag är sån typ,att jag kör för fullt direkt när jag öppnat ögonen.

Jag är morgon människa,men slågnar som lamppa tidigt på kvällen som jag sakt förut.Själv klar ta jag hänsyn av andra,om man typ har gäste osv.Jag är int sån papegoja o hänsyslös människa,att jag bara kör på mittGladFörvånadRynkar på näsanTungan uteSkrattandeGråterosv

Jag tog sovmorgon o det var skönt.Drömde mycke om allt o ingen ting.Kommer ihåg… o lite kan jag brätta…stockar…lasbilen som skulle hämta dom.SkrattandeDet var sånt prat igår skog,bilder osv int bara i LK…ja ja resor o vem väljer vem..den kom säker till mina drömmar för reklamen som dyger upp då o då…

GODMORGON aggeelin…..GODMORGON peter o alla NI andra…

#2…aggeelin…Förvånadint sover väl alla,men dom vill väl int skriva först nåt o int alltid senare heller…vi är så många i LK…då skulle det vara bara eviga godmorgon-godmorgonSkrattandeFlörtint så monga som skriver,men trevligt om mer skulle göra det..bara liten tex,att man lever om int merKyssDu är duktig o börja dagen, har varit allafall…du skrev "ofta"godmorgon o lite till o la dig…SkrattandeFlört

Det är från min sidan allafall bara trevligt om det är andra som bra ta o skriver GODMORGON hälsningen.Int mot mig..Glad

EN BRA DAG ÖNSKAR JAG TILL ER ALLA…BÄTRE ÄN I GÅR! KRAM

Fridaaaa
0

2 morgon trådar,vad härligt! Dubbel glädje! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Afturelding
0

God morgon här också! :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[MossQ]
0

Önskar er alla en gräjjt dag :)

Cristine
0

God dag önskar jag här också, bara kul med lite snack. Hoppas det gick bra med att cykla till jobbet Agge!

Har du fått lotten?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Gokväll! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

inisklo
0

GladGOD KVÄLL O  GOD NATT…zzzZZZzzZZzzTyst

[MossQ]
0

NAtti natti:)))

aggeelin
0

Ja! Det gick bra att cykla till jobbet men mycket halkigare på hemvägen. Det gick bra ändå.

Lotten var i postlådan idag och jag vann 30 kronor!! En ny lott som jag ska hämta ut så fort jag kan! Skrattande

inisklo
0

#11…zzzZZZSkrattandenatti nattiSkrattande

#12…Grattis aggeelin det va väl kul!Glad

aggeelin
0

Sådär! Hemma från träning och bokcirkel. Trevlig kväll!