Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 472 ggr
inisklo
0

8.1.2013.GODMORGON

Jaa tisdag…redanGladjust var de på måndag…igår…men till räkligt långt från tisdagen,att man int kan göra nåt åt den merFlörtJaa vist är det lite konstigt,tiden…som gåt… kan int komma till baks.Vi bli int yngre utan äldre osv…ja ja såna tankar nu..tid vad är det?Vem har bästämt,att 24 tim är en dag 60 min en tim.osv.osv.Äs bätre använda energin nu o skriva o läsa lite lättare olika saker o int tänka allafall just nu så djupt.Skrattande

Hoppas,att alla hadde bra måndag o att tisdagen bli bätre.KRAM PÅ ER!

aggeelin
0

Godmorgon på er! Här ser mörkt och mysigt ut idag också.

Igår var en jobbig dag på jobbet - jag kunde inte somna natten till måndag och då blir dagen jobbig. Idag blir en bättre dag.

Idag är det första jobbargrötfrukosten efter helgerna och det smakar riktigt bra.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

inisklo o agge o ni alla..Tisdag hela dagen..

agge.Det där är ju så jobbigt,o inte somna utan man bara ligger o vrider sig. o sover så gott när man skall upp…Ja ät o njut..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Afturelding
1

God morgon!

Nu är vi tillbaka från norrland, där vi firat sen jul. Men än är det inte över, på fredag ska vi ha liten julafton med sambons mor och syskon. Sen äntligen har vi nästan två veckor ensamma, tills vi åker ner till mina föräldrar och firar min 20-årsdag.

Jag är så trött. När vi kommer hem i slutet av januari så kommer vi ha åkt 120 mil med tåg på en månad.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anders 50
1

Godmorgon!

Har sovit som en stock inatt, skäms för att tala om när jag vaknade.Skäms

Men det var skönt att sova en hel natt, det var längesedan.

Här är det rejält dimmigt idag och +-0. Tråk-väder.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

inisklo
1

#1 aggeelin… min pappa sa alltid…GRÖT ÄR DEN SOM HÅLLEN MANNEN PÅ VÄGENObestämd

(SÄKER KVINNAN OXÅ…..)

Om jag har fattat rätt då betyder detta,att man orkar mer med sitt jobb eller var man nu gör…mmm gröt är gott.

Jag har haft lite fart här..har pysslat lite av varje…bröddeg jäser,tvätmaskin är på,läser o skriver mellan åt o mår bra.JAG MÅR BRA…Jippiiiiiiiiii sovit kanska så bra…mycke dom sista dagarna.Tungan uteJag har varit jätte trött o måt lite si o så.Nu börjar jag känna mig som för..GladNej jag ska int klaga.GladDet har kunat vara värre…

Har kanska mycke krempor o har tid till doktor nästa veckan,men jag har märkt,att om man kan bara ändra lite sin gnagande livstil då blir det genast bätre…konstigt nogObestämdFlörtSkrattandeJag gör mycke saker o ting när jag är hemma,men jag har lärt mig oxå,att vila…kan int annat…ja ja gnagande nafs nafs lite svårt,att vara utan gnaga gnaga nafs nafs som ni märker…FörvånadFlörtMen det är väl int så farligt…..

Solen har kommit fram …vackert….mmmmmKyssSkäms

Fridaaaa
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Skulle varit i skolan idag, men vaknade med lättare feber och huvudvärk :( Så blir alvedon och lugn dag idag!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[MossQ]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjohejj på er alla sötaKyss nawwwiii vilken liten pussgurka Frida<3

Önskar er en fin tisdag,här har kommit snö i natt men töigt..skallen dånar och jag ber..inte till gud , men högre makter att jag ej får influensan som sonen haft ..han har ju bott här hemma nu ett tagFoten i munnenKyss kram till den som vill ha *viink*

[peter54]
1

God eftermiddag Glad

Nollgradigt och soligt har det varit idag. Barnen våndas över att det är slut på lovet, imorgon början skolan igen.

Historien om djurägaren som sköt hunden Hutch för att han trodde det var en varg blir bara värre ju mer man får veta om händelsen. Hunden var inte ett dugg lik en varg och skytten påstås vara veterinär, vilket innebär att han borde ha bättre artkännedom än så.

Om det hade varit en varg hade han begått ett grovt jaktbrott eftersom hunden inte var intresserad av mannes djur och inte befann sig i deras hägn. Riktigt jäkla klantigt och så tragiskt för hundägaren som lagt så mycket arbete på hunden, som tydligen hämtats från Cypern där den varit gatuhund.

Skrikandes

fotokrafs
0
Hejsan!

Igår kom jag hem från helg hos mamma. Hon var jätteglad att jag kom och hälsade på. Det var kul att se att hon mådde så mycket bättre nu att hon kan äta och prata, hon har dock blivit väldigt smal. Synd också att hon mår så dåligt av att ligga på sjukhus och nu korttidsboende.. hon är ledsen och uttråkad. Jobbigt att lämna henne när hon önskar att jag skulle vara där jämt alternativt att hon skulle följa med mig hem.

Samtidigt oroar jag mig nu att jag skall ha smittat henne med något.. jag är lite hypokondrisk och litar inte på vad jag själv känner. Hoppas hoppas att hon inte blir sjuk.

Maken är magsjuk sedan några dagar så vi är båda hemma.. få se om det är vinterkräksjuka och jag blir dålig idag Obestämd

Provad kameran lite i helgen, filmade med höghastighetsläget
jag hade inzoomat max, var svårt att hålla kameran still 
Kul i alla fall.. längtar till våren och filma doppingarnas "parningsdanser"Skrattande

Cristine
0

Go eftermiddag!

#8Kanske en hämndaktion mot ägaren av något slagObestämd

Ska försöka hålla mej borta härifrån  ett par dagar, jag är alldeles utmattad av attinte sova, så det är vad jag tänker göra.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Foto.Den lilla vidion var så fin..

Magsjuka!! Några vitpepparkorn kan hjälpa.Bara ösa i sig o skölj ner med vatten…

Cristine..Ja vila du.

Anders.Bara bra att du vilar. sov på.Natti..

Peter.Följer det med om Hunden som blev skjuten..Ja finns människor till allt..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Fridaaaa
0

#9 Usch och blä för magsjuka! Jag hoppas jag slipper det :S
Flera i klassen har varit det :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
0

#10 nejdå, ingen hämndaktion. Hunden var på besök hos ägarens mamma och lyckades smita ut själv. Ägaren bor i Sthlms-området långt ifrån skottplatsen.

inisklo
0

Glad…Hej hej allihoppa…hoppas att NI har haft det bra.Jag bakade bröd o passade på efter åt göra maten i ungnen…det blev kottleter mer ungs stäkta Potatis,morötter,lök+svamp sås som man kunde göra av vetskan som kom från köttet…

Förvånad…Hörde"nån"säga,att bröden var det godaste som,han har ätit…GladFlörtKul för bröd lyckas jag allafall mycke bätre än kakor o annat…bullar har jag lär mig baka på äldre danTyst

Första gången i Sverige när jag bakade vetebröd…BRÖD…tänkte jag o tyckte va konstigt så mycke socker o ser ut som bullar i recepten…ja ja jag gorde som det stå i osv gorde små runda "bröd"…min ex frågade varför smakar det som vanliga bullar…

JAA… INT VET JAG…det har smakat mer socker o allt om jag gort helt o hållet som dom skrivit…Ja ja visa recepten…ja men den här är recept till bullar…vetebröd var till mig vehnäleipä…alltså vete o bröd…..äs va svårt förklara men i Finland kan vi säga vissa ställen så…vetebröd då är det vehnäleipä.

Jag tänkte bara…konstiga Svenskar…så mycke socker i brödFlörtSkrattandeja ja de var det o ingen sånt problem mer att baka vetebröd.Tungan ute

#3…det var länge sen när jag var 20 år…men just den tiden som jag lärde mig mer på svenska o bakaObestämdJaa trött blir,man av allt resandet,men kul är det oxå,om allt gå flytande.

#4…Jaa vist är det jätte skönt om man kan o få sova hela natten utan,att blir stört av nåt.

#6Glad…söt…marsvin…Kyss

#7…Härliga färger i bilden…riktigt mina färger.Glad

#8Skrikandes…håller med dig…Skrikandes

#9…Det är alltid lite…synd om  man int kan vara hos sina förä.så mycke som man önskar osv…ja hadde så oxå en tid men det är nu annan sak.

Det är bra,att man gör det fast vägen kan vara lång.Skönt för dig,att hon mår bätre.Oroa dig int för du vet int om det är si eller så…Ta det bara lungt o ta hand om dig själv nuGlad o mannen dinGladKram på dig!

#10…men Crictine…ys då…ta nu o vila.Du kommer igen när du känner för det.Vi är kvar här i LK…Kyss…kram

#11…150 kramar….Glad

TREVLIG KVÄLL TILL OSS ALLAFlörtSkrattande…HEJS SVEJS I LINGONSKOGEN….ÄS INT KUL FÖR MÖRKT O SNÖ,MEN HEJ DÅ ÄNDÅ

Anders 50
0

#9 Jag kan inte öppna din film tyvärr. Du har inte nåt annat format än .ogv att erbjuda? Glad

Anders 50
0

#9 Jag kan inte öppna din film tyvärr. Du har inte nåt annat format än .ogv att erbjuda? Glad

fotokrafs
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#12 Precis, hoppas också att du slipper.. och att jag slipper bli sjuk.. 
men bor man ihop med en sjukling är risken stor. Skrikandes

#14 Mmm nybakat bröd Skrattande Kram på  Dig

#15 Lade upp på youtube om du vill se..
Men det är inget speciellt, bara jag som testat kamerans videoinspelning
Filmat i  200 bilder/s. Inget ljud. Synd att jag inte är stadigare på hand

Anders 50
0

#17    Kul att se i den hastigheten.    Glad