Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 556 ggr
Cristine
0

Du är inbjuden..

på bröllop men när du är på väg till kyrkan får du ett meddelande att zbrudgummen är kriminell eller har varit otrogen alldeles innan brölloppet.

Vad gör du?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Ja du vet i katten vad jag hade gjort, Men man kan ändra sig bli bättre, Ibland måste man ge andra en chans,

Men de betyder inte att  de är sant och har hänt bara för man får ett meddelande,

De är svårt dettaa

[VSK]
1

he he

Jag som ska gifta mig på Onsdag Skrattande

Maria
0

Jag hade nog fortsatt till kyrkan och tänkt att de får reda ut detta själva.

Sedan beror det ju på hur nära man står de som ska gifta sig.

#2 Grattis  förskottSkrattande

/Maria

Cristine
0

Jag tänker på ett fall i Frankrike deär en kvinna kom inspringande viftande med armarna och skrikande stopp stopp.

när brudgummen såg henne så blev han grön i ansiktet och förvann ut genom prästernas dörr.

Han hade gift sig 5 gånger och plockat av brudarna  allt vad de hade och lämnat dem, detta var en av dem.

[peter54]
0

Jag går bara på vänners bröllop och jag förutsätter att jag har bättre kol på mina vänner än så. Därför är jag säker på att jag aldrig hamnar i en sån situation.

Skulle det mot förmodan ändå uppstå, så tror jag att jag tackar nej.

Anders 50
0

Sådant skulle bara kunna hända i fantasin och då skulle jag fortsätta till kyrkan.

Bröllop som bröllopp…Skulle nog bli en intressant tillställning.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[VSK]
0

Tack

Cristine
0

Tänk om Prinsessan Madelen stått i kyrkan med sitt ex och en journalist talat om otroheten!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Tänk                                                                                                                     tex

zabelle
0

Jag litar inte på rykten så jag hade fortsatt till bröllopet.
Fester är alltid kul!

Zabelle   

[Pandette]
0

Hade funderat på vad det är för en galning som informerar mig om det. Jag hade nog berättat för brudparet, och skrattat åt alla idioter som finns.