Vad gör ni?
Jag har städat i köket, planterat om blommor och tapetserat baren i samma som väggen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vi har bakat lussebullar, de blev enorma 
Nu sitter jag med textredigeringsjobb. Just nu redigerar jag en facktext skriven på svenska av en person med tyska som modersmål, vilket för med sig en väldigt konstig svenska, svårt, nästan så att jag vill skriva om hela texten.

Är nyduschad å känner mig nöjd efter indoor walking passet. Har bestämt att idag blir det kebabsallad till lunch. En liten muta till mig själv då jag har tvättstuga i eftermiddag.
Jag är fortfarande kvar i mogonrocken och sitter i soffan och smälter frukostmakten. Mannen fixar med långkok som ska bli pulled pork till kvällen. Sen blir det lite shopping inför min jobbstart som äger rum om några veckor!
/Christina
Jag tecknar! Det var länge sen, och behövligt.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Vi har haft besök av vuxna barn. Bjudit på soppa, bröd och kaffe. Nu lägrar sig lugnet, så det är väl dags att sätta fart och göra något annat.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Sonen har varit här en sväng och nu står en kålpudding i ugnen och väntar på att bli klar.
#1 Förr bakade vi lussebullar när sonen bodde hemma. De hade en tendens att anta mer och mer ekivoka utformningar ju äldre han blev och mormor blev helt förskräckt när vi bjöd på bullarna
/Maria

Vi ska äta tårta och fira fars-dag! 
Har precis ätit friterad kyckling med sötsursås. Snart blir det en kaffe. Är väldigt irriterad på min dator som dör jämt och ständigt. Och jag saknar pojkvännen fast vi sågs för bara några timmar sedan!
Har precis kommit upp från källaren! Lagt in och tänt i pannan, så nu dröjer det tills tisdag morgon innan pannan får besök igen!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Sitter i Skövde och väntar på nästa tåg som ska ta mig vidare ner till Halmstad.
#11 Det var en bra panna!!
Jag sitter och äter ostkaka med keso och bär. Har tänt ljus och lyssnar på en ljudbok. På bordet står en doftranka som jag köpte igår. Jag har alltid önskat mig en sån och igår gjorde jag slag i saken!
Kollar efter vinterjacka på nätet :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har precis borstat tänderna och snart blir det att krypa till kojs..
bara läsa liiite här först 
Det är ju accu-tankarnas förtjänst att värmen räcker så länge.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Nu har vi sett på tv en stund. Det är en skön söndagssysselsättning. Nu är det dags att förbereda morgondagens frukost, ta fram kläder till morgondagen. Ute blåser det.