Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 586 ggr
flisan708
1

God morgon 10 /11

Hej å god morgon! Uppe med tuppen idag. Ska till Älvsjö på mässan - Allt för hälsan. Dax att sätta fart så jag hinner med bussen. Ha nu alla en skön lördag!

Maria
1

Godmorgon Flisan och alla andra som vaknar.

Du får gärna komma med en rapport om mässan.Glad

/Maria

Hans K.
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!
Regnigt, men en morgonpromenad är avklarad. Disken diskad. En tvätt i maskinen. Städat "inkorgen". Skrivit lite på romanen. ´Å klockan är bara lite över nio :-) Önskar alla en "hälsosam" dag :-) Hälsn. /Hans

Fridaaaa
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!
Hoppas på en fin dag, men ser inte så ut, men ligger på runt 8 plusgrader,det gillar vi hihi

Ska plugga hela dagen så att jag blir av med det. Så man kan njuta av kvällen och morgondagen sen :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

Godmorgon! Här är det milt och det har regnat. Jag sitter med sista delarna av den goda helgfrukosten. Sen ska jag ut och fylla på fågelmaten. Nu när det är milt går det åt mindre mat - det är väldigt tydligt att temperaturen och åtgång av mat hör samman.

Jag känner att jag ska försöka att göra ingenting idag. Jag behöver en sysslolös dag, förutom att jag måste fixa med lite tvätt.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
1

Tjing på er här i burken.

Flisan.Håller med Bumbleboo.Kan man få en liten uppdatering från din lilla dag???

Hans!!!!!!!!!!!!!!Nu blev jag trött. Här sitter jag o har inte kommit någon stansOskyldig

Frida..Ha de gött. Vilken härlig Bild.

aggeCoolJa inte göra något***Bra*.*

ja jag skall ju packa mig i väg på tema runor…

O vi har Regn behövs så torrt i markerna..Tungan ute

Så Njut nu alla..Tjing..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

God dag på er alla!

#2 Promenad i regnet , fy…..inget för mej!

#3 Fint foto

Grått och trist här hoppas ni har bättre väder.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
1

#5 Svårt att göra ingenting tycks det som Flört. Sonen och två barnbarn anmäler sin ankomst så det blir att fixa lunch till oss alla. Men äta ska vi ju Flört

chik
0

aggeTystVet. jag vaknar o har min tanke!!I dag skall jag inte göra något..O så får jag greja R…n av mig.Fin dag till dig o sällskapetKyssGlad..

fotokrafs
0

God middag!

Ser ut som ni alla har en bra dag.  Fina bilder Hans och Frida Glad

Nu skall jag strax ut på promenad,
vädret är rätt trist men måste ut.

AnnL
0

God kväll!

Här är det grått men har inte regnat på hela dagen. Varit ute i två timmar med lilleman i skogen

Har förberett lite mat då jag ska ha några av mina goda grannar på mat ikväll.

Sen ska jag upp tidigt i morgon. Ut och spåra med Silver och vänner från bruks, sen linedance på kvällen.

Ha en fin lördag.Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

stina63
0

Gokvälls i stugan

Underbar dag även om det är lite rått ute, Men härlig kyla. Idag är det Mårten vi har ätet kyckling på jobb, tog inte gås alls utan de blev kyckling.

Ha en skön lördag

aggeelin
0

Jag har knappt hunnit utanför dörren idag, mer än för att handla. Ikväll ska vi åka på bio och se senaste Bondfilmen så då får jag ordentligt med luft (cyklar). Vilken tur!!

stina63
0

Ha en härlig bondkväll och cykeltur aggeGlad

flisan708
0

Hej igen! Sitter på bussen påväg hem nu. Mässan var helt klart värd att gå på. Gick inte på så många föreläsningar som jag tänkt, fanns mycket i montrarna. Dagens bästa köp av ett par jumpaskor, behöver nya till Friskis. Gjorde en fotanalys, sen frågade säljaren vad de skulle användas till. Sen plockade de fram rätt sko med sula anpassad. Fick ge 1500 men ordinarie pris var 2000. Två nya Magic hair comb är inköpta. Sen lite smått å gott. Det gick att göra sina fynd. Men det fanns även mycket skit. Något som jag saknat från tidigare år är alla gratis påsar med lite smått å gott. Är nöjd med dagen, kul med mässor.

Anders 50
0

Gokväll!

Bättre sent än aldrig sägs det?

Det blev ingen älskog idag utan älgskog! Glad Två älgar var så samarbetsvilliga så de hänger nu i slaktboden! 270 kg prima älgkött!  (Ja.. vi har våg!) Flört

Nu har vi bara sju kalvar kvar att skjuta sedan blir det älskog för hela slanten! Flört

Och snäll som jag är så visar jag inga bilder på varken det ena eller det andra!Flört

Ha en trevlig lördagskväll!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Skööönt!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

God kväll Glad

Just hemkomna efter en dag hos min syster och hennes familj i Sthlm och firandet av kusinens 12-årsdag.

Ytterst nära att vi körde på en dovhjort ett par mil norr om Uppsala, men den ändrade sig och vände.

God natt Glad

aggeelin
1

Åter hemma efter att ha sett Bondfilmen och den var riktigt bra!!

chik
0

agge! vad trevligt. o så önskar jag God Natt..