Gomorron alla den 12 oktober
Strålande väder ser det ut att bli men man vet aldrig. Jag har intagit min morgonfrukost med tända ljus och den lilla månskäran. Ha en fin dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
*
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon! Här blir det nog sol fram på dagen. Nu på morgonen är det för första gången rejäl frost ute.
Nu måste frukosten ner och sen skutta iväg till jobbet.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Fy, jag har haft en natt med mycket huvudvärk. Tur att jag inte ska iväg förrän klockan 12 idag. Ska på en disputation igen så det blir att bara sitta och lyssna (somna?)
/Maria
Hallloo i Burken alla
Men cristin vilka fina bilder, så mysigt.
agge,,Fryser du?? Stackare. ylle kalsingar, kanske?
Bumbleboo Aj inte bra..Får du inte prata
Peter.Härlig bild..Vi har haft frost nu i flera dagar..4- nu i skrivandes stund..
Finer dag där ute i etern till er..
Skall se om jag kan tassa ut o ta en bild..
Lena.P är jag i verkliga livet.

God morgon!
Tack för fina bilder
Här var det minus 1 när jag vaknade, har säkert varit kallare i natt, nu lyser solen så vackert, blir nog en fin dag.
Ledig idag och ska klara av lite ärenden på stan.
Ha en riktigt fin dag alla härliga LK:are.
Frida Hejj du slank i mellan där.
Fin dag till dig..
Du man ser inte din bild
Hej och god morgon på er alla! Molnigt och 2 grader varmt, solen försöker tränga sig igenom de tunga molnen. Sitter och njuter av mitt morgon kaffe, fått smaken tillbaka! Aloe veran har haft effekt under näsan. Njuter i soffan och lyssnar på tv:en. Just nu är livet skönt! Tänk så lite kan göra att man njuter. Bättre i förkylningen, så nu blir det att jobba i helgen! Ska softa och fortsätta njuta tills det blir dags att sova vid 15. Så glad att jag veckohandlade i söndags, så jag klarar mig till måndag. Nu ska jag njuta vidare! Ha nu alla en skön helg! Var rädd om Er!
wooojjj burrihutteriii så kallt ni ser ut att ha
Fast d ser faktist liite mysigt ut..*L* Här i fjollträsk har vi inte blivit med frost än:-)
Jag vill önska er alla en riktigt myysig fredag..och ni som är hängiga krya på er:-) Slänger ut en liten varm kram åxå i fall någon vill ha..*vinkelivink*

Flisan o MossQ Vink Vink..Jag tar i mot Kramen o kastar ut den i cyperrymden
Fina bilder ni bjuder på..
Gokvälls i stugan
"vink vink"
Äntligen fredag, Så skönt jag är ledig den här helgen,
Men morse var det kallt ute, Frös om mina öron,,
Ha en skön underbar dag