Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettmat-och-dryck-livets-goda
Läst 762 ggr
Cristine
1

Ensidig kost..

är farlig för kroppen, men studenterna har ju inget val. Det blir mycket spagetti och liknande för dem.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

jagga-ewe
0

Ja, det var hemskt att va student! Vi fick en styckad halv gris av morsan, det blev bara stekta kotletter med makaroner. Gu' va jag längtade efter falukorv på den tiden…

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Maria
0

Det beror nog på vilket matintresse de har.

Bra mat behöver inte vara dyr och jag upplever att min son alltid har ätit bra när han studerat och även hans kompisar.

Vi har studenter på jobbet också och de har oftast med sig matlådor och jag är imponerad av deras mat.

/Maria

Fridaaaa
1

Jag är student men inte mycket pasta här hehe
Men har tur, får en hel del kött av min morfar :D Jag äter samma kost som när jag inte var student, då jag är ganska kräsen av mig :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

chik
1

Det kanske bara är en myt, att studenter äter dåligt??

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Jag tänker mera på de på min tid,

sedan minns jag studenterna i spanien som gick ut med plakat där det stod:

Vi är less på nudlar löksoppa och stekta ägg med Potatis!

Namiko
1

Studenter har visst ett val, vissa väljer att leva på pasta och köttbullar istället för att laga riktig mat och andra lär sig att laga billig, varierad och nyttig mat som passar deras budget. Jag lever inte på mer pengar nu än när jag var student och äter ändå både nyttigt och varierat.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Fridaaaa
0

Sedan beror det på vad en student prioriterar och hur dyr hyra man har osv

penke
1