Godmorgon, onsdag 19 sept
Godmorgon på er!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon 
Det ser ut att klarna upp här också nu när den kompakta dimman har lättat. Det är lite småkyligt, bara 8 grader. Min dag är redan utstakad precis som alla onsdagar, tillsammans med alla måndagar och alla fredagar, så jag behöver inte fundera över vad dagen kommer att innehålla.

Morrn,
lite sovmorgon här idag och det var riktigt skönt =) I dag blir det ett par studiebesök i Kalmar med AME. Ska bli spännande.
Sen blir det nog en runda på gymmet efteråt. Det är nog alla planerna för idag.
Ha det bäst!
Agge Peter och Lucy, Gomorron på er och alla andra som hänger på idag!
Alla har dagen planerad utom jag. här blir det väl som vanligt,(datorn..städ ning Datorn…städning).
Mulet!
Ha en skön dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God förmiddag! :=D
Sitter i skolan just nu, men har rast :P Fint väder :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hej på er! Måste strax gå upp, men är jättetrött efter 3,5 timmars sömn. Ska tillbaka till jobbet till 15, vi ska ha systermöte. Ha nu alla en skön onsdag!
Tjing på er här lite nästan Kväll..Här har vi väder sol o varmt sen så regn..Ja man kände av att man var ute..
O i går hade jag lite mata gäster..Tycker om oplanerat blir inte så uppstyltat här utan bara blir…O nu regnar det o solen skiner samtidigt..Ja vi har två väder..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hej allihopa!
#8 Samma här… regn o sol samtidigt , tog ett kort på "bågen" alldeles nu, dubbla :-)
Bjuder på "Världens bästa gitarrsolo" så ni får lite inspiration till kvällen.
Hälsn. /Hans
Godeftermiddag! Vi har också haft regnbåge här, så nära så jag nästan kunde ta i den!
Gokvälls på er
Idag blåser det en del, Solen har skinet sen har det regnat, Men nu märker man hur kylan börjar komma mer och mer, Får nog ta på mig lite varmare på morgonen till jobbet

God kväll!
Här har vi också haft solregn under em och blåser en del.
Ha en bra kväll!
Hemma från skolan, ätit god tacos med! Mumma….
Nu ska jag bara slappna av….
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har glömt att skriva i tråden ser jag så nu får jag önska alla godkväll
Jag har länge sökt en ryggsäck helt i skinn. Såg en perfekt på Tradera men köpet var redan klart. Jag berättade detta för min arbetskamrat som sa att hon hade en hemma på vinden och nu har jag fått den.
Så glad jag blev. Jag har tillbringat en timme med att göra den ren med lädertvål och snart ska jag smörja den med Skinn- & Läderbalsam.
Jag måste fundera ut vad jag kan ge henne som tack.
/Maria
Hans::Tack Vilken härlig bild..O Pink.F..
Vinkar till er******
O så tycker jag denna bild säger…Har vi vitt o svart i oss???
Jag har..Kan vara len som ull..
O jag kan vara en riktig ragata..
Så med det God Kväll.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Hejsan Ni alla!
Frånvarande har jag varit ett tag igen, men det är vi väl alla ibland ? Har jobbat några nätter, sen tar det sin tid innan man mår som vanligt igen!!
Nu önskar jag Er en fortsatt fin kväll..och hoppas Ni mår bra!
Kramelikram! 
Natti vänner och woow vilka vackra bilder..och Hans..goood finns inge bättre solo än detta..verkligen inte..i love it to the end *suuuck*
Du vet jag blir som i trance utav detta..en fin avslutning av min qigong kurskväll
Tack för d .-))) jeesus så bra d var..har bara hört orginallåten inte detta *puust*
Jag ska nog lägga mig tidigt som omväxling. Igår kväll hade jag nästan somnat är sambon kom mumlandes om vår värmepump och att han inte hittade sin mobil. Jag blev klarvaken och sov sen inget vidare
Du har god smak Hans! +
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.