Godmorgon, fredag 7 sept
Godmorgon på er!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon 
Grått och kallt här idag, bara 8 grader. Hoppas det blir "väder" i helgen så jag hinner göra klart mina projekt.
God morgon å god natt till mig! Full rulle på jobbet i natt, det ska bli skönt att sova nu. En natt till sen ska jag vara ledig till tisdag, då jag gör tre nätter till. Ca 8 grader ute, solen ska titta fram. Ha nu alla en skön fredag!!! !
Morron!
Rått och kallt idag. Regnigt.
1 föreläsning bara idag, skönt :)
Men får köra tid pga vägarbete, dem har ingen bra orginastion där kan jag ju säga suck.
Pojkvännen ringde och sa att det var kaos på jobbet, då hon som tar hand om det mesta och vet det mesta inte är där, sjukskriven, så kaos….
Bilden tagen för 1 år sedan prick idag :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gomorron
2 plusgrader var det kl 8 när jag var ute med hundarna. Klar luft, helt underbar morgon!
Ha en bra fredag allihopa!

God morgon!
Så fint aggeelin.
Kyligt här med, solen som lyst hela morronen har gömt sig, får se hur det utvecklas.
Sov gott flisan.
En sån härlig bild på go' katt Frida
Ha en fin dag alla LK:are!
Godmorgon på er alla
Idag är det höst ute ser det ut som, Ruskväder, Får nog ta med mig regnklädderna till jobb ikväll
Ha en skön fredags vänner
Godmorgon!
Solen skiner, men fuktigt och vått ute. Hoppas på ännu en fin dag, men vad jag ska göra vet jag inte..torka fönster, kanske..om lusten faller på! 
Vad gör Ni ? Ha en bra dag i allafall!
God morgon alla härliga LKare, varje vecka gläds jag när veckoslutet kommer och ni är lediga får vila och vara med oss.
ha ett gott veckoslut
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej mitt på dan!
Va kallt ni har, här visar termometern just nu på 16 grader.
Idag är jag ledig efter en tuff vecka på ny tjänst (inom samma företag)
Många krångliga dataprogram som ska läras in så hjärnan har fått jobba.
Nu inväntar jag mitt barnbarn som ska förgylla eftermiddagen för mig. Det blir säkert en "fullrulle" fortsättning på dagen :)
Ha det gott och ha en riktigt skön helg allhop!
Zabelle
Halloj
Kallt på cykeln..brrr!
Men bilen går bra, lägenheten e fin och jag mår bra o ni verkar må finemang.
Såå.. Önskar alla en härlig helg. Hälsn. /Hans
# 12 Kan jag tro..att Du är kär!
Trevlig Helg!
Halloj!
Har precis kommit in innan för dörren, nja.. inte precis precis men ganska nyss.. Så nu sitter jag med kaffe och vilar ben framför datorn. Gick idag, och fort för att vara mig 7km på en timme. Varm och svettig blev jag i solen. Varför har jag svarta träningskläder?!
Halvvägs hem blev jag erbjuden skjuts på cykel, men klart jag inte fuskar 
Så härligt med fredag och att se Fridas underbara kattbild!
Gör mig inget att den visas i repris.
Ha det gott
#12 Underbart söt hund! :)
Och tack för kommentaren om katten;)
#14 Hehe tack :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gokvälls istugan
Imorgon jobbar jag delad tur och kan inte titta in här alls, Men efter jobb på kvällen kommer jag in
Idag är det höst ute,, Även om solen har varit framme så har det varit blåsit och lite kyligt i vinden
ja,nu börjar det vara dags för vantar! Kallt ute. Det är bara att vänja sig! 

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet