Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: övrigt
Läst 385 ggr
[Sisa]
0

Lokala nyheter

Varje vecka får vi helt gratis en tidning, som innehåller lokala nyheter.  Här kan man läsa om grannen ska sälja sitt hus, om någon varit snäll och fått dagens ros, vad polisen har haft för brott osv..bara lokalt!

Har Du någon gratis lokaltidning där Du bor ?    Glad

stina63
0

Så härlgt sisa, Vad jag vet så har vi ingen sådan tidning där jag borGlad

aggeelin
0

Vi får en tidning som heter "örebroarn" som jag sällan läser Glad. Jag tror att det är lite nyheter från stan och det mesta finns redan i vår andra tidning. Hmm, tror jag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

snigelpiga
0

Här finns sådan tidning. Delas ut gratis på varje vecka. Glad

Anders 50
0

Jodå..tre stycken, och de ligger i lådan på onsdagarna! Och det står det samma i alla tre.

Men de är bra att tända i pannan med! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

MariaG
0

Får tre stycken var onsdag.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Anders 50
0

#5  Jaha då får vi ju samma! Skrattande Men bara en vecka till…sen slipper vi "VN mitt i veckan"  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

MariaG
0

#6 Ja, jag läste det. Men möjligt att det kunde komma något annat på en annan dag?

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Maria
0

Vi har en lokaltidning för stadsdelen där vi bor och den är väldigt trevlig men både små och stora nyheter.

/Maria

flisan708
0

Nej, synd nog!

[Sisa]
0

Det roliga är ju att man kan känna igen vänner och bekanta i den lokala tidningen..håller sej uppdaterad om vad som händer på byn!

# 3  Undrar om vi får samma ?    Obestämd

examynia
0

näpp.. här får man snällt betala om man vill ha någon tidning.. får en som heter annonsbladet ibland. men de är ju bara lokala annonser.. inga nyheter

Maja2
0

Inte gratis, men väldigt billigt :) En tidning som kommer ut en gång i veckan, kostar 490 kr / år och som handlar om folket här i bygden, händelser, lokala nyheter. Jag är själv bygdeskrivare för den tidningen :)