God morgon 29 augusti
Äntligen har de börjat med min skog, de två jättarna som jag var rädd skulle ramla över boden eller huset är nu borta och boden står nu allena däruppe.
De fina mosstenarna har nu kommit fram och jag kan se över till sommargrannarna. Ska ut och fota senare.
Önskar er en fin dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon från ett Göteborg där solen verkar tveka. Det är bara 10 grader och det gillar vi inte.
Det måste ha regnat i natt för allt är dyngvått men jag har sovit som en stock. Bara varit uppe en gång och då var det så tyst så.
/Maria

God morgon.
Bra Cristine att du slipper oroa dig och fick bättre utsikt.
Här har också regnat, några grader varmare än igår.
Ha en fin onsdag allihopa!1
God morgon 
Här är mulet och ganska blött, men uppehåll just nu. Jag ska iväg till dialysen strax, ska bara säga hejdå till pojken som ligger hemma med feber.
Ha en bra dag alla 
Godmorgon vänner
Känns så tradigt nu när solen har försvunnet, Känns kallt ute Lite depig för jag ska flytta till helgen. Men får trösta mig med att snart snart är det dags att flytta igen till våren
Nu börjar de bli för kallt och rått här inne i stugan, Annars hade jag stannat ett tag till,
Idag är det jobbekväll. Ses i kväll ha en bra onsdag
Hej vänner!
Regnar gör det hos mej så jag har bestämt att fördriva tiden på IKEA i eftermiddag! 
Jag hoppas Ni fördriver tiden med nåt bra!
Hej på Er! Solen skiner! De ser ut som en vanlig normal augusti dag ska göra, känner mig genast glad! Nyss vaknat efter ytterligare en natt i fullt tempo, jobbat över som vanligt då man inte hinner dokumentera på ordinarie arbetstid. Ska på spinning ikväll, ska bli kul. Längtar faktiskt! :-) Nu måste jag ha lite kaffe så jag vaknar! Ut och njut! Kram till er alla!
Önskar alla en fin kväll :-)
Försöker kurera mig från en segdragen förkylning, därav låg skrivmängd
Här lyser också solen! /H
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Krya på dig Hans *L* och snart kudden för min del..bilen ska in på service imorg..läbbigt klockslag för en pensionerad tant..07.00
*viiink*
Godkväll!! Hemma igen efter att ha varit ute och ätit med syjuntan. En inte allför uppsluppen tillställning
. Men gott var det!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
# 12 Syjuntan..låter mysigt! 
#13 Nja, som sagt, inte alltför uppsluppet
. Förra veckan (och några fler gånger) har jag varit ute på mat och stand up med några från träningen. Det är ett glatt gäng ska jag säga. Och bokcirkelgänget är ett gäng med fart i.
Syjuntan pratar mest om vad barnen gör och vad (mest en persons) gamla grannar gör. Inte så kul.
# 14 Haha..jag trodde Ni var mer kreativa än så!
#15 nja, svårt att ha något handarbete igång när vi är ute och äter.
Jag har min egen teori om den där juntan. Det är en person (mycket trevlig på tu man hand) som tar över allt samtal. Jag tror inte att vi som grupp har kommit varandra nära på djupet. Det blir bara ytligt hela tiden. Ger inte så mycket men lite lugnt och vant
# 16 Annars kan man nog ha roligt i en syjunta, men tror inte att det är så vanligt med sånt numera. Ingen har tid och det handarbetas mer sällan..åtminstone här där jag bor!
#17 Visst borde kunna vara roligt. Intressant att olika grupper av människor blir så olika