Har du börjat tänka...
på höstgarderoben?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nä nån sån har inte jag 
"Va hette det sa du?" 
Nja. Jag har hängt undan någon somrig kläning och bokat mig för att gå på en modevisning i centrum. Men försöker att ha somriga kläder så länge det går, jag är aldrig förtjust i att det blir höst.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag har så mycket kläder..känner inte för nåt nytt, inte just nu i allafall. Plockar väl fram det jag har..så småningom! 
Jag antar att mina herrar inte går i shorts och sandaler på hösten.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jo, ibland tar jag på mig jackan faktiskt …
#5 Nja, det händer om det är varmt nog, runt 15 grader. Annars växlar jag mellan shorts och cargobyxor även sommartid beroende av temperatur.
Sandaler kan jag inte använda numera och ärligt talat har jag alltid tyckt att såna är fasansfulla att ha på sig. Jag har redan problemet med att dra in smuts med mina skor och med sandaler hamnar ju lika mycket i skon som utanpå, hopplöst. Jag minns att jag var så avundsjuk på mina kompisar när jag var liten för att de hade skor medan vi tvingades gå i sandaler.
Så mina skor är desamma året om oavsett temperatur eller årstid. När det blir kallare ute åker en fleeceskjorta på ovanpå min t-shirt, annars är det samma, samma.

Jag har bara en garderob så det somriga ligger främst nu och det mer vintrigare längst in. Så småningom blir det en naturlig skiftning.
/Maria
Nja lite grann har man väl :) Behöver införskaffa fler munk/huvtröjor ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
jag har bara lite kläder så de får bli samma kläder året runt har inte råd att byta efter årstid tyvrr:/ hade jag haft råd så hade jag köpt massor med mysiga tröjor nu till hösten:P
Jodå jag går i shorts och foppa-tofflor på hösten 
idag var det bara 8 grader på morgonen, så det var väl lite i kallaste laget för shorts, t-shirt och foppa-tofflor.
#11 Då hade jag frösit ihjäl! haha :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Det har jag! Längtar efter att klä mig höstigt! Köpte svarta skinnstövlar förra veckan, de står och väntar på att användas. Ser fram emot att ha lite tjockare strumpbyxor, kjolar och klänningar och stövlar och härliga sjalar! 
/Christina
# 14 Härliga sjalar gillar jag med! 
#14, 15 jag gillar också sjalar och oj så många jag har. Vågar inte räkna dem 
I morse var det bara 2-3 grader och min fru sa att jag skule bli tvungen att byta till långbyxor, men tji fick hon. Det blev snabbt varmare när solen fick lysa en stund och det blev 15 grader i skuggan. Jag hade inga problem att gå i shorts och t-shirt hela dagen.

Min man är en sådan där stolle som går i kortbyxor till frosten kommer nästan.
/Maria
#18 Han kanske rentav är stöpt i samma form som jag då, för det har jag också gjort många gånger.

#18 Jag ska hälsa honom att det tydligen finns fler galningar, haha
/Maria
#18, 19 jag har en till här hemma som går i shorts länge länge på hösten.
Ja de har jag och får kolla igenon garderoben vad jag har, Jag har renat en del
Det blir nog det som redan finns i garderoben då, inget nytt!