Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 840 ggr
flisan708
0

God morgon 26 Augusti

Regn 12 grader ute, till kvällen väntar åska. Läste någonstans igår att vattenmagasinen fulla, så kanske blir det lite billigare el i vinter. Alltid något positivt med allt regnade. Sovit gott känner mig som människa. Idag ska jag träffa en väninna, får se vad hon vill göra. Ha alla en bra dag!

[Sisa]
0

Godmorgon,

flisan..trodde jag var ensam att vara vaken, men så var det inte!  Jag önskar Dej..och Er andra när Ni vaknar

en Skön Söndag!   Glad

flisan708
1

#1 Tänk att vi var två som var vakna?! Jag tycker att vara uppe tid när jag är ledig, vill komma igång i tid. Det är så lugnt å stilla då. Önskar dig med och alla andra en skön dag.

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron!
Steg upp redan vid 8 tiden, inte likt mig en söndag?
Men kunde inte sova mer suck jaja
Ser ut att bli en vettig dag idag :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Toyan
0

God morgon!

Regn här också, några grader varmare än hos flisan.

Fin bild på humlan FridaGlad

Har inga bestämda planer för dagen, tar det som det kommer.

Ha en bra dag allihopa.

chik
1

Flisan Sisa, Frida o Lilla Toya o ni alla..Söndag fin sådan..Önskar jag er.

Här i min del så regnar det så in i norden o åskar..Naturen Kan!!

Ja fin dag till er där ute..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
2

Godmorgon alla.

Känns konstigt att vakna till regn och bara 13 grader ute nu när man varit i värmen i en vecka.

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon till er som är vakna och till er som kommer in senare! Här har det regnat inatt. Jag har handdukar hänger ute, få se om de kan torka idag.

Igår kväll hade vi kvartersfest. Vi satte upp tak över vår "festplats" och kan ni tänka, då klarade vi oss från regn!

Få se vad jag ska hitta på idag.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

God morgon alla!

Här regnar det också men det får det gärna göra för mej.

#3 Det var ett udda husdjur du lade ut idag frida

#6  Welcome Home dear Bumbleboo! Hur har ni haft det?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hans K.
0

God förmiddag!
Molnigt här också…men plötsligt tittade solen fram en liten stund i en liten molnglugg, och jag gick ut och tog en bild. Det ser nästan ut som om man skulle kunna gå på molnet och kika in där i det ljusa hålet :-)
#6 Välkommen hem Humlan, kul om vi fick se lite fina bilder..
Innedag idag, önskar er alla en härlig söndag. Hälsn. /Hans

aggeelin
0

#6 Välkommen tillbaka! Javisst känns det aatt komma tillbaka till "kallenland". Burr!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1

Brrrrr, ja verkligen. Jag ska försöka få ihop lite bilder i en tråd senare.

/Maria

Toyan
0

Hej Humlan!

Välkommen hem till oss igenKyss

flisan708
0

#6 Välkommen hem!!! Glad Hur har du haft det? Kram

Maria
0

Det har varit underbart.

Varmt som attan men de första dagarna blåste det friskt vilket underlättade. Badade massor och bara njöt av dagarna.

/Maria

stina63
0

Godmiddag vänner

Hösten kommer med stora steg nu märker jag. Men än försöker sommarens solsken titta fram. De gör den idag

Ha en skön söndag

[Sisa]
0

# 6  Fint att ha Dej här igen..Välkommen hem!   Glad

[peter54]
0

God eftermiddag Glad

Här är mulet och det har regnat hela natten, men nu är det uppehåll, fast det blåser "regnvindar". Jag sov länge idag, sent i säng runt halv två och gick upp runt elva. Jag hade svårt att sova, allt jobbande igår straffar sig i form av outsäglig axelvärk. Vi har städdag idag, men jag har matningsdag också och hoppas hunna slipa lite på bågämnena, men det kräver uppehållsväder.

Gott om björnloka i år och numera är det nästan ingen som bryr sig om dem, trots att man har "plikt" att ta bort dem när man ser dem.

[Sisa]
0

# 17  Har sett flera..men inte visste jag att det var min plikt att ta bort dom!   Förvånad

[peter54]
1

#18 Man ska ta bort dem på egen mark/tomt eftersom de är ganska giftiga och kan ge svåra brännskador. Det är alla viktigast när man har jätteloka. Man kan få låna skyddsutrustning av sin kommun för att ta bort dem.

Samma sak gäller om man hittar berberis utanför planteringar., fast där handlar den om att den inte är inhemsk.

[Sisa]
0

# 19  Tack Peter..sånt är bra att veta!

flisan708
0

Tänkte bara visa er vad jag vunnit på auktion idag. Trodde inte jag skulle vinna det. Frågan är var jag ska ha det. Tror det blir bra som skrivbord men då måste jag ta bort det jag har. Var ska jag ha det bordet eller ska jag sälja. Får fundera på detta.

Cristine
0

VILKET FINT LILTET BORD,,VILKEN TUR DU HADE! AVIS!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

flisan708
1

#22 Ska inte betala mer än 279 kr med avgiften till auktionsbyrån. Det är inte mer än 62 cm brett och 72 cm högt. Jag blev direkt förtjust i det, hoppas jag blir det verkligheten med.

flisan708
1

Tänkte bara berätta att bordet var jättefint i verkligheten! Supernöjd!