God morgon 19 augusti
Slutet av månaden. Räkningar
…mulet ute och i sinne, avskyr att sitta med dessa.Ddet är skönt såhär tidigt på morgonen, innan trafiken kommit igång.
Ha en fin dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#2 Haha ja mamma köpte ett 6 -pack ekologiska ägg och lade i kläckern :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God morgon!
Dagarna springer fort förbi Cristine, störs du mycket av trafiken?
#1 Kul med smådjursträff Frida.
#2 Hej chik. Är det en sjö nära dig?
Vad ni än hittar på denna söndag så önskar jag er en fin dag
Gomorgon vänner
Tiden den går fort, får nog stanna tiden lite. För i morgon så börjar jag jobba igen. Passa på njuta av denna soliga varma söndagen. Ska iväg till mina föräldrar och hämta två sängbord som dom inte vill ha kvar. De passa mej bra för jag behöver två nya. För dom andra har jag gjort av med.
Ha en skön solig varm söndag vänner.
Godmorgon! Här är det mulet, hoppas på sol längre fram. Igår kväll var vi ut och åt med sambons son och sambo som tack för att de var kattvakt hos oss. Vi var på en liten restaurang som ligger vi Hjäälmaren. Trevligt, mysigt och god mat.
Idag ska jag pilla med lite av varje här hemma.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Flisan..Så lätt o få kycklingar
Toyan,Stina, o agge..Tjing i burken..
Jag la en en liten filmsnutt i Gårdagens GodMorgontråd..Jag var sista inlägget där…
O då filmade jag bäcken som mynnar ut i sjön som jag har fotat här ovan…
Så tjing till er..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tjing på dig chik!!! 

Fin promenadväg chik, härligt rogivande att sitta och lyssna på bäckens porlande, tack för att du delar med dig
Hallå igen ..så trevligt att läsaom era göranden
# Toyan..på söndagarna skulle man vilja vila öronen men då är det som värst
Det regnar och då är ljudet förstorat.
Ska slinka in och lyssna på bäcken..förresten varför lägger du inte ut den här också Chik??
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God fm på ! Idag ser det ut att bli både sol moln. Planen idag är att torka det sista fönstret byta gardiner i sovrummet sen att åka till macken tvätta bilen. Igår var jag på bio såg snabba cash, tyckte nog första var bättre. Halva natten pratade jag sen med en av mina bästa vänner. Ha nu alla en härlig dag!
God eftermiddag 
Här är det förvånansvärt fint väder med tanke på att SMHI utlovade en regndag. Regnet kom i natt vid 3-4-tiden och när klockan var 5 i morse vräkte det ner. Nu är det soligt.
Igår hade vi storstädning i garageförrådet och idag är det stor rantafej i garaget. Så mycket skrot, det blir flera vändor med släpkärran till återvinningen.
En liten skogsväg på vårt jaktområde, den leder fram till den plats där jag fotade älgkon i höstas.
Hejsan på Er!
Återigen..tack för fina bilder !
Här är varmt och kvavt idag. Peter bor ju inte så långt ifrån där jag bor och vi har nästan alltid likadant väder! 
Agge..vart någonstans vid Hjälmaren ? Jag är ju en del i dom trakterna ibland, eftersom jag har syrran där. Ja..solens strålar på stenläggningen är jättefint! 
Nu hoppas jag Ni alla får en fortsatt fin söndag!
#14 Vid Katrinelund. Mellan Stora Mellösa och Odensbacken (ngn km från Mellösa) tar du av och åker sen ca 6 km,
# 15 Hmm..Odensbacken har jag nog hört, men osäker på om jag känner till dom platser Du nämner..
agge**En så fin bild.Håller med dig..
Cristine!!!!!!!!!!!!! Länken till Min tur i går ligger i God Morgontråden för igår…
Peter..Sådana vägar är så fina..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#16 Titta på en karta. http://www.katrinelund.se/
God kväll
Efter att tagit en varm svettig prommis
har jag mest bara legat och sussat på balkongen.
Skall strax göra kraftansträngning och fixa lite mat.
Frida, häftigt med kycklingarna
Mysiga, fina bilder i tråden.
Mums, vindruvor!
#7 Går ;) Vi lyckades, vet fler som gjort det:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
ns ju bitar av månaden som man inte tycker är rolig.