*God Dagens 18/8*
God dagens på er där ute i etern..
Ja då har vi regn här i min del av landet..Bra för då skall jag ta en promiss i skogen..
Synd bara för I lilla Älvsered har de en liten Rock festival O då skall det ju vara fin väder..Hoppas att det bir bättre väder för rock Nissarna..Bara jag hinner ut med hundarna..
Ja!!Då önskar jag er en fin dag med vad det nu är som ni gör eller inte gör..

Lena
Ja!!!Bumbleboo..En trevlig resa o en härlig vecka…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon chik..och Grattis på namnsdagen!
Godmorgon alla Ni andra med!
Nej..något regn har inte vi. Solen skiner från en blå himmel och jag tror det skulle få vara fint idag! 
Här i närheten är det en reggiefestival, dom har ju tur med vädret i allafall. Reggie är inget för mej, men det låter högt och jag kan sitta i trädgården och lyssna! 
Trevlig Resa..säger jag till bumbleboo!
Ha en fin lördag alla! 
God morgon på er alla! Bumbleboo - ha en underbar resa! Molnligt å regn väntar idag. Ikväll ska jag väninna gå på bio, tänkte se snabba Cash, tror den heter så. Ska bli kul. Bio är inte så ofta man går på. Ha nu alla en skön lördag! Kram

God morgon chik, Sisa och alla andra.
Grattis på namnsdagen chik!
Gårdagens väderprognos visade sol över min lilla del av världen, men..det ser ut att bli regn, trist för alla som vill vara ute, själv ska jag jobba.
Ha det gott allihopa
En Tackar o niger
..Tänk att jag har namnsdag…
O en fin dag till er Sisa,,Flisan o lilla Toyan o ni alla…
# 4 Inte så ofta man kommer ihåg det..att man har namnsdag! 
Godmorgon! Här har det regnat och nu är det mulet och lite blåst.
Idag kommer sonen och hans barn och ikväll ska vi ut och äta med två av sambons vuxna barn. Det blir en händelserik dag.
Reggie är härligt tycker jag, det gungar så skönt! Synd att de inte är granne med oss
Ha en finlördag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon vänner
Mulliigt ute ser ut som om det har regnat i natt, Jag ser att det är en del getiingar som fortfarande flyger in och ut. Så jag får nog ringa en gång tilll.
Lite otäckt var de i gårkväll, för jag kunde höra getingarna inne i badrummet hur dom surrade hade sig ovanför taket., De var otäckt
Grattis chik på namnsdagen
Ha en bra lördag vänner
God dag!
Efter att sista middagsgästen gått kl 7 så gick jag och lade mej och har fått sova tills kl 10
Vaknat till ett strålande väder och själv är jag på strålande humör.
Nu har vi haft fint i flera dagar i rad.
Önskar också er en underbar dag
Chik..
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
# 8 Förra året hade vi ett getingbo under fönsterbläcket vid sovrummet..tyckte också det var otäckt då man hörde deras surrande inne i huset! Vi fick ta bort fönsterbläcket och där var ett stort getingbo. Lade nät emellan, så nu kommer dom inte in där iallafall!
Hoppas Du får bort dina! 
God dag
Har städat lite, men har fortfarande lite kvar. Skulle egentligen varit hos morsan i helgen, men det blev tyvärr inte så.. och hon blev ledsen att jag inte kom. Funderar på att stanna några extra dagar nästa vecka istället och hoppas hon blir på bättre humör.
Jaja.. nu skall vi fixa med mat… är redan hungrig
Ha en fortsatt skön helg 
Grattis på namnsdagen Chik!
God kväll !
Härlig dag idag !
Sålt saker på en bakluckloppis…mest för den trevliga sociala samvaron med likasinnade. Sen var jag på en utomhuskonsert och tittade på en kille som varit med i True Talent 2010, Dimitri Keiski heter han. Mycket bra gitarrgnissel vart det. *Rekommenderas* Hälsn. /Hans
# 12 Vilken vacker bild! 
Vackra bilder,,,, 
Gokvälls på er,. Sisa ja jag läste på pappret han lämnade där stod det att det kan ta lite tid innan de försvinner helt. Men de sa inte han till mej.
De är inte så många nu men jag hör dom från badrummet och ser utifrån hur dom flyger in, Kan vara att dom är ltie förvirrade. Får hoppas de för annars så får jag ringa igen om de ökar i antalet.
Stina Getingar
Foto..Vilken vacker bild.Wow..
Hans..Loppis
O bra musik,Vilken dag….
Peter!!Så då får du greja själv..
ja lite från min lilla promenad med bajsmaskinerna i dag…Regnade o var så härligt..Åt Hallon det är så goda lingon mums o några vettskrämda blåbär..
Liten vidio..