Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 628 ggr
Maria
2

Godmorgon 17 augusti

Idag har jag mycket att göra hahaSkrattande

Jag är ledig och ska till neurologen på förmiddagen. Sedan ska jag packa för tidigt i morgon bitti reser vi ju till Santorini.

Jag är riktigt nervös. Jag som är så van att resa eentligen men det var länge sedan nu.

Kläder är tvättade, kattmat och sand inhandlat, packningslista skriven så allt är under kontrollFlört.

Sonen bor här och passar katterna så det är inga problem. Vi bor ju såpass nära varandra så han kan bara cykla hem och hämta kläder eller om det är något annat han behöver.

/Maria

chik
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bumbleboo..Ledig o så mycket i göraKyss

Så ni Reser redan i Morgon???

Du!!!Nu skall ni njuta o äta o se o såva gött..

O Du!!! Glöm**********Inte bilder. Foto..

O så en härligt flygtur där uppe…

Lena..

Lena.P är jag i verkliga livet.

flisan708
0

God morgon! #0 Ha nu en skön å underbar resa ! Kom ihåg det man har glömt kan man Köpa å ibland vara utan. I eftermiddag väntar fint väder, gårdagen var en vacker sommar dag det var härligt. Idag ska jag åka till Torsångs café fika med en väninna men innan åka till Volvo hämta en liten del till bilen som jag beställt igår. Ska bli spännande å se om jag får dit det själv annars får jag ta till blondin tricket. Ha nu alla en skön fredag! Kram

fotokrafs
1
Go'morron Skrattande

Härligt Humlan! Hur länge skall du vara där?

Usch, vad jag är duktig som tvättat nu på morgonen.. 
så blir det när man är sen att boka tvättid - bara de "kassa" tiderna kvar.

Läste i gårdagens morgon-tråd att Hans tog lång cykeltur med sin alldeles egna cykel. Lite avis är jag allt. Själv gick jag hem från stan igår.. nej, nu ljög jag.. Jag gick bara den första och de sista 6 km, jag var lite ful och tog IKEA-bussen emellan. VAd gör man inte för att komma hem så billigt som möjligt? Tungan uteSkrattande

Jo, just igår var jag på KBT-stället igen. Psykologen vill att jag skall göra en neuropsykiatrisk utredning, vad nu det innebär. Låter spännande, läbbigt och onödigt. Men man vet ju aldrig, i annat fall kanske det kan vara bra att utesluta Glad

Idag är det fredag..Längtar till i eftermiddag och fredagsMYS

Ha det gott
aggeelin
1

Godmorgon! Här är det mulet och det ser ut som att det ska bli regn. Enligt prognosen skulle det bli fint idag men nu är den ändrad till regn både idag och imorgon.

Skönt att ha en kort första jobbarvecka, jag trodde att det var lördag idag när jag vaknade Flört.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
1

God Morgon Glad

Här är disigt som tusan, man ser inte skogen över gärdet. Barnens sista sommarlovsdag, på måndag börjar skolan. Hösten är på gång.

Nu ska jag till dialysen, ha en bra dag Glad

Maria
1

#1 Jag ska inte glömma kameranGlad

#2 Haha, ja man lurar sig för det mesta går ju att köpa där. Samma märken till och med.

#3 Jag ska bara vara borta en vecka. Bra att du ska få komma på utredning. Det är inte så faligt som det låterFlört

#4 Imorgon är det lördag i alla fallSkrattande

/Maria

aggeelin
0

#0 Ha det nu så jättegott på din semester!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
1

En god morgon till er.

Önskar er en riktigt fin semester HumlanGlad

Hej chik, inte bara parkering för bilar minsann, kul.

Vackra rosor fotokrafs.

Mmm…gott aggeelin.

Ha en bra dag själv Peter, hösten är vacker.

Ha en fin fredag allihopa!

[Sisa]
0

Godmorgon fina LK:are!

Också jag vill önska Dej en jätteskön semester, bumbleboo!  Glad

Som hos Peter är det disigt här, undrar om vädret blir så i helgen ?  Annars känns det ju bra, att helgen är här och vi kan göra som fotokrafs..ägna oss åt fredagsmys!

Fina bilder!    Ha en skön fredag!    Glad

stina63
1

Godmorgon vänner

Ha en underbar resa Humlan.., Glad

Idag kommer dom och fixar getingboet får jag hoppas, Han eller hon kommerr mellan 12- 1630..

Måste berätta en sak. jag brukar köpa strycktipset en gång iveckan för knappt 100 kronor. Knappt de änns. Men i går såg jag på lotten, Blev väldigt paff över jockernumret.

Jag fick  8888888 som jocker nummer,.. hehe de blir lätt att komma  ihåg numret

Ha en underba skön dag.. Njuter dom sista dagarna som jag har kvar

Kyss

[Sisa]
0

# 10  Hoppas det är ett lyckonummer också!    Skrattande

stina63
0

Hehe sisa ja jag hoppas de betyder lycka med de numretSkrattande

[MossQ]
0

Skuttar in och önskar er alla en fin dag:-)

Ha en underbar resa humlan:-)

*viiink*

Fridaaaa
0

God eftermiddag säger jag!

Jobbat 7-12 bara idag, skönt :=D
Njuter av sommarvärmen, har till & med klänning på mig,ovanligt för min del hehe ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hans K.
0

God kväll…

#0 "Happy journey" Glad

#2  "Blondintricket" ?? Här känns det som om jag som man, vill ha lite mer information Flört …Nåt jag missat?

Är det kanske den kvinnliga motsvarigheten till "Macho-handyman-tricket" Att vi män låtsas att vi är tekniskt kompetenta och händiga, (fast vi egetligen inte är det) och så får vi "privliegiet" och glädjen att få hjälpa en "kvinna i nöd" och känner oss stolta och lite extra duktiga, så där *skojar lite*

Ha en skön sommarkväll !  Hälsn. /Hans

flisan708
0

#15 Du är inte helt fel ute i det du skriver, inte sett det positiva i hur det känns för en man att hjälpa en lite hjälplös kvinna. Det gynnar ju bägge parter om man ser det så. Kan berätta att jag inte behövde ta till blondin tricket å jag är stolt att jag slapp be om hjälp. Tänk att jag kunde byta ut grejen själv, vad än nu den hette. :-)

Hans K.
1

#16 "Kvinnor kan" ! ..bara de vill Flört

fotokrafs
1

#6 Så bra.. Skrattande men känns ändå grymt konstig, 
som om jag på något sätt lurat psykologen Förvånad
Aja.. jag vet det låter konstigt. Kanske därför jag skall utredas mer Tungan ute

#8 Tack. Vackrare i verkligheten än på kort, mörkröda