Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 396 ggr
flisan708
0

God morgon 10 augusti

Uppe med tuppen åter igen, vaknade för en timme sen. Tog en tablett mot klåda som hade kvar från förra mygghistorien å däckade helt. Nu väntar fyra nätter på jobbet på rad sen lite ledigt igen. Skönt! Längtar redan tills tisdag nästa vecka, då väntar massage igen. Ha nu alla en bra dag! Se nu till å ha en skön helg, för många sista då semestrarna börjar ta slut. Kramiz

Maria
0

Godmorgon Flisan och alla andra som så småningom vaknar.

Jag har tvättstuga nu på morgonen. Annars är dagen fri.

Jag tvättar dunkudde + täcke i vår gemensamma stora tvättstuga bara för att där finns tumlare vilket jag inte har hemma.

/Maria

Toyan
0

God morgon!

Ledig dag men vaknade ändå före kl 6.

Har också tvättstugan idag men inte förrän kl 12.

Ha en fin fredag allihopaGlad

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Flisan Bumbleboo Toyan o ni alla fin dag..

Har inga planer på o tvätta i dag.Kyss Utan väntar på Lilla Ida som skall vara här i några dagar..Alltså dotterns rottis Skrattande

Ja ni får ha en fin fredag där ute alla..

Lena.P är jag i verkliga livet.

citytjejen
0

God morgon! Jag ska snart bege mig ut på en skön promenad i solen. Mannen är på jobbet men sen väntar två gemensamma lediga veckor, härligt!

Ska träffa en kompis idag och äta lunch och ikväll ska jag och min man se Iggy Pop på Gröna lund. Känns som en riktigt bra fredagGlad

Önskar alla här en bra fredag och helg!

/Christina

Anders 50
0

Gomorron!

Träningsvärk i kroppen idag efter att målat hela söder-gaveln på huset igår. Särskilt benens baksida har känningar efter allt stående på stegen.  Och solen värmde bra i ryggen så svetten rann i floder.

Hälften gjort här:

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Anders 50
2

Och så här blev det när det var klart.

Maria
0

Snyggt jobbat på ett vackert husGlad

/Maria

nillanb
0

God förmiddag allesammansGlad

Här regnar det igen.. gör inte så mycket hallen är färdig målad och nu ska det röjas bort all täckpapp städas lite och sedan är min uppljusade hall redo att möbleras!

890-3 Visst är det roligt att ge huset ett färg lyft! ;-))

Önskar er alla en skön dag

zabelle
1

Hej alla goa glada människor!
Här sitter jag och summerar sommaren. Det är min sista semesterdag idag så ångesten kommer krypande. Jag har ingen lust alls att börja jobba igen.

Det har varit en härlig lång ledighet. Vi har varit i Spanien och hälsat på grabben och hans familj.
Det blev en tur upp till Chik tillsammans med AnnL. Fika och god mat bjöds det på. Hur roligt som helst, det gör vi om!!!
Vi åkte vidare upp till Anders (890-3) och blev bjudna på fika och hundmys :)
Snälla Anders hade plockat svamp till oss stackare här nere som inte klarar att hitta det sjäv. :) En riktigt bra dag, Tack alla 3!!

Många härliga dagar har sommaren bjudit på så jag får väl försöka stretcha igång hjärnkontoret och försöka hitta till jobbet nästa vecka.

Ha en skön dag allihop!

Zabelle   

Fridaaaa
0

Go morron på er!

Ajaj fingret idag.Nog träningsvärk i fingret sedan de nyaövningarna igår plus att det är kyligt idag, då gör det ont suck.

Ha en trevlig fredag!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Godmorgon vänner

Blir så fint när man har målat huset, Röd stuga/hus som jag har andrs hehe

Idag ska jag tvätta, Ja inte förren lite senare i eftermiddag. Men wen tråkig dag mulet är det känns lite kallt.

Ha en skön Fredag vännerGlad

fotokrafs
0
God middag!

Så skönt med fredag idag. Och i helgen skall vi göra en liten utflykt till Enköping. Någon som har något tips på vad man kan se där?

#3 Så du var en sväng till Öland i sommar? Härligt med husbil och åka vart man vill
Och inte ett moln så långt ögat kan nå.. på bilden.

#5 Vilken skillnad Skrattande Fint det blev. Själv skulle jag inte våga stå och måla längst upp under taknocken Obestämd

#9 Hej Zabelle, jag har saknat dig här på livskvalitet.. 
ser att du haft fullt upp i sommar med massa skoj! Skrattande

#10 Ajaja, vilket finger var det du skadade?

Önskar alla en fortsatt bra dag
Fridaaaa
0

#12 Pekfingret på vänsterhanden.
Är ca 10 veckor sedan nu sedan jag bröt det så benet har läkt men rehab tar ju ett tag :)

Maria
0

#13 Min son fick en spricka i ringfingret nu i början av sommaren. Han var gipsad i 3 veckor men fortfarande kan han inte räta på fingret trots gymnastik och nattskena.

/Maria

[Sisa]
0

Hej alla fina,

zabelle, så roligt att se Dej igen, det var längesedan!   Kyss

Här börjar dagarna likna höst..hur är det hos Er ?

Höst eller inte..ha en fortsatt bra dag!

Fridaaaa
0

#14 OK ja jag bröt hela fingret, hela benet var av. Och mitt finger kommer vara känsligt osv minst 1 år till tror dem :/
Jag hade inte gips, bara en stabil skena under och bandage och en "strumpa" över de första 3 veckorna, och sedan hade jag annan skena :)
Nu har jag bara nattskena, plus träna fingret 4-6 gånger/dag :)

Maria
0

#16 Jag kan tänka mig det.

Fingrar är känsliga och man är i stort behov att de fungerar.

/Maria

Fridaaaa
0

#17 Ja dem är ju det.
Och jag har dålig blodcirkulation i vanliga fall speciellt vintertid, fryser superlätt då. Så blir att ha extra tjocka vantar osv ;)

Toyan
0

Hallå fotokrafs.

Fina parker har dom i Enköping och så JP Johansson Museet, ( han som uppfann skiftnyckeln)

Tror dom bara har öppet 1 dag i veckan, övrig tid får man nog ringa och komma överens om.

Tyvärr allt jag vet.

fotokrafs
0

#19 Tack Toyan. Skrattande

Hans K.
0

God kväll!

#5 På tal om att måla, så frågade sonen en dag när han var liten och satt och tittade på TV som visade fiskar från stora barriärrevet.
"Vem har målat alla fiskarna"? Vad svarar man på det?
Skickar med några "lila-målade" blommor som jag passerade på min långa 2,5 timmarspromenad idag. Ha en skön kväll! Hälsn. /Hans

Anders 50
0

Gokväll!

Istället för att se Sverige vinna i handbollen så gick jag och Kalle till skogs och hämtade kantareller! Glad

Anders 50
0

Sen kom Hasse och hävdade att de var hans och då blev det bråk! Skrattande

Cristine
0

Underbara blommor och härliga djur

vad mer kan man begära!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.