God morgon 20 juli
och en härlig dag önskar jag er alla, underbart väder har jag i min hörna, det blåser men det tycker jag är bra för då blir det inte så varmt. n
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon! Här är det också hyfsat (inte regn) Men det är ingen sommarvärme i luften. Men vi får väl ta ett steg i taget… Ha en härlig dag alla!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
God morgon, solen lyser och det är ca 18-20grader ute. Ännu en jobbdag.
God morgon :)
Vet inte vad det är för väder, persiennerna nere än ;)
"Stockholm-city-turist" ida´, ska ja´va´ !
Hoppas ni alla får en angenäm dag och att allt "går er väg" 
Hälsn. /Hans
Godmorgon! Ligger kvar i sängen än men ska snart upp och äta och sen ta en promenad nere vid vattnet.
Ha en fin dag Cristine och ni andra!
/Christina

God morgon på er!
Soligt och 18 grader, nästan vindstilla. Är ledig och ska ta det lugnt och bara vara
Ha en riktigt fin dag alla LK;are!
Hej och god morgon på ER!!!!
Grått, dystert ut och regn väntar…… Som vanligt med andra ord!!!! 13 grader ute. Igår sken solen och då blev man nästan chockad.
Igår hade jag en så trevlig eftermiddag med min gamla kompis från grundskolan och man tänker varför ses man så sällan. Att det dessutom var fint väder gjorde att man blev glad av det.
Dagens plan är att städa men frågan är om det inte blir en sväng till Gagnef först till kyrkogården. Köpt blommor till mormor och morfars grav. Var upp för någon vecka sedan och såg till min förvåning att det inte fanns några blommor där. Min mamma och jag skötte graven då mamma levde, sen skulle min moster sköta den. Nu har jag köpt en kruka som jag tänkt plantera i, då kan hon ta bort den när hon kommer dit om hon vill. Vill inte gärna såra hennes känslor med att greja helt utan tror att min kruklösning är en bra kompromiss. Moster är 86 år och kommer inte iväg så ofta. Måste ta och prata med moster för jag kan tänka mig att sköta graven, har ju gjort det förut med mamma. Men tycker hon ska få hålla på så länge hon orkar och vill.
Stor kram till ER alla!! Ha en skön dag!!!
Godmorgon vänner
Underbar fin dag,, vaknade av att solen var framme, Nu ska jag jobba dom sista dagarna innan semester, Länktar så,,
Ha en underbar fin fredag

Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon,
hälsar jag nyligen hemkommen från en underbar semesterresa genom Norges vykortsliknande land..en resa fylld av upplevelser, spänning och skön natur.
Nu känns det bra att vara hemma igen och jag hoppas Ni alla har det bra, att Ni har en fin sommar och att Ni får en dag fylld av sol och värme!
Kramelikram!
Sisa**********Hej..
Norge där har vi med varit..Känner igen bilden..Vi var halva Trollstigen sen till Lillhamar o sen Rörås o Sverige..
Du!!!vad ligger den där kina-japan byn som är bygd här i Sverige..Du var ju där o fikade o la ut bilder här…
Många Hej från mig till dig..Tjing..
Godmorgon! Här är det sol ute och det känns som sommarens första riktiga sommardag. Jag ser på prognosen att detta ska vara någon timme till så nu ska jag gå ut igen!
Ha det bäst!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
# 11 Hej góa Du..vad jag saknat Dej!
Älvkarleby..googla på " Dragon Gate" så hittar du den lilla Kina-byn. Ska du åka dit ? 
Tack Sisa.Ja jag vill gärna det..Så jag Googlar…
Vi har ju blivit med en minihusbil o då får vi ju använda den
# 14 Berätta om Ni åker..vi kanske kan träffas! 
God kväll! Blev inget cyklat igår, men idag så… Drog upp tidigt till Stockholm och tog en cykeltur på Djurgården. Mysigt, med fint väder och så mötte vi får som mumsade i sig grönt. Tog kort i farten så de blev sudd… Fårherde med vallhundar höll koll på bääisarna. Efter turen drog vi till Kärsön och spelade minigolf. Jag vann inte, men skoj ändå
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sisa**Det gör jag…
Fotokrafs..Härligt.Fina bilder..
En bit av vår resa ner i Geirangerfjorden..
# 17 Vad har jag missat nu..har Du också varit i Norge ? Åkt precis samma väg som vi ?
Trollstigen - Geiranger - och vidare till Grottli ? En häftig åktur, eller hur ? 
OPS!! Kvällen den 7 juli kom vi fram till Trollstigen..8 juli var vi i Geiranger och fortsatte sen en slingrande väg 1050m över havet. Massor av snö och is däruppe! Har inte fått in korten på datan ännu, men dom kommer! 
Du åkte inte Trollstigen utan söderut..vart kom Du fram till då ?
God kväll :-P Jobbat hela dagen plus lite annat. Nu tar jag helg! ;-)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Frida god kväll.Gör du rätt i ta helg..
Sisa, Vi kom från Lillehammer Gudbrantsdalen. otta åkte vi på väg 15 till Geiranger.O samma väg till baka..Jag tittade på kartan o vi har som jag ser det åkt nästan samma väg..
Sen från Lillehammer åkte vi till rörås så fint o så kom vi in i Sverige i Funäsdalen..
Frida god kväll.Gör du rätt i ta helg..
Sisa, Vi kom från Lillehammer Gudbrantsdalen. otta åkte vi på väg 15 till Geiranger.O samma väg till baka..Jag tittade på kartan o vi har som jag ser det åkt nästan samma väg..
Sen från Lillehammer åkte vi till rörås så fint o så kom vi in i Sverige i Funäsdalen..
Chik..vi åkte också väg 15! Vi lämnade Geiranger, åkte vidare till Grottli, Gudbrantsdalen och Lillehammer. Vi åkte samma väg, fast åt olika håll!!! Kanske vi möttes ? 
Kom in i Sverige i Sälen!
Häftigt Sisa & Chik.. kul att se bilder och film 
Komiskt om ni mötte varandra utan att veta
# 25 Synd att vi inte visste..hade varit skoj att träffa Chik! Men..vi får väl göra ett nytt försök! 
#18 Den vägen har jag åkt flera gånger. Så fin!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet