Katter som morrar
Tänkte se om det gick att lägga in filmen från min hemsida, där Hugo morrar åt Anton,
Testing
Den vill inte öppna sig i min dator 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Får du upp en liten ruta längst ner där det står öppna, spara eller avbryt? som en pop up ruta,
Nu fick jag upp den! Vilken bra öppnare av förpackningar du har!
Tack men de är dinstudios uppackning av filmer. Där jag har hemsidan
Hugo leker med engångsnäsdukar de gillar han väldigt mycket även idag, Anton går så försiktigt fram sträcker på sig, Om man skruvar uop ljudet ordentligt så hör man hur han morrar åt Anton, Då backar Anton direkt. Stackars lilla påg
Jag skojade om Hugo som är så bra att öppna näsduksförpackningen
. Och ja, jag hör hur han morrar.
Här retas de med varandra ibland och det är stora Maxen som morrar åt den mycket mindre Charlie
Hehe tycker de är roligt för jag har aldrig hör innan en katt morra agge. 
Aha, har du inte! Maxen morrar åt Charlie, jag tror inte att det är så "farligt" menat. Det är ungefär som morret på din film. Jag har hört katter fräsa och det är mer "farligt", då visar de tänderna också!
Nä jag tror inte heller de är farligt utan de är bara håll dig borta
. De sa hugo till Anton han stackaren backar.
Fräsa hehe ja de är nog lite mera,,,
Nä men min kompis kan morra. Hmm, lite synd om Anton, men Hugo vet ändå bäst vad han gör.
Hälsa från mig, båda. 
Ja han är lite hård mot stackars anton mellanåt, Han har inte lätt när brorsan ska bråka med honom snigeln
Hugo hälsar så gott Ja anton också,,, Men han sover nu
Stina..jag kan inte öppna..Men jag förstår att Hugo är kungen här..
Vist är Katter härliga..
Fast vi är lite mer åt hundar..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Chik när du trycker på länken så kommer en ruta en avlång ruta upp längst ner, Där står öppna spara eller avbryt, Kanske har du blockerat pop up fönstret
Men gå in på min sida på FB för där har jag lagt den också