Spelar du något instrument?
Jag har spelat fiol en gång i tiden men ingen höjdare tyckte jag jag snarare avskydde lektionerna. Detr tog ett abrupt slut när jag skulle spel på en fest…full..10 år gammal.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har alltid velat men har inte fått när jag var yngre. Hade inte råd med de. Men idag gubben noak kan jag
Påtvingad privatlektioner i piano i 6 år innan alla fattade att jag inte hade någon talang.
Sedan har jag spelat den sedvanliga blockfjöjten och så gitarr men gitarr var ganska kul. Det enda jag minns är några få ackord.
/Maria
Jag spelade gitarr ett tag men fastnade aldrig riktigt för det. I högstadiet började jag med keyboard och tog lektioner i 6 år. Spelar fortfarande ibland och klarar dom enkla låtarna galant fortfarande, önskar dock att jag hade lite mer självdisciplin och spelade oftare samt lärde mig nya låtar ibland.
Fiol vill jag verkligen lära mig, men skulle behöva lektioner för att komma igång och det har jag inte råd med som det är nu. Men fiolen ligger i sitt fodral och väntar tålmodigt men ostämd.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Efter 10 års pianolektioner i uppväxtåren kan jag fortfarande spela lite grann.
Noterna kommer jag ihåg men tar mig sällan tid att sätta mig ner och spela.
Zabelle