Vad har ni gjort idag då?
`Nyfiken som jag är…själv har jag under 4 timmar rensat i rabattera och talat med alla mina söner Nu har jag träningsvärk i hela kroppen och har visst knäckt två revben då jag låg över trädgårdspallen..det gör ont när jag andas.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#0 Låter inte bra, du ska vara rädd om dig!
Jag har jobbat hysteriskt mycket de sista veckorna, men nu börjar jag se ljuset i tunneln :) 4 arbetspass kvar sen har jag 7,5 veckors semester 
Har inte vågat sätta mig ner för då somnar jag. Efter jobb idag har jag klippt gräset, vattnat krukorna i trädgården, gått lång runda i hamnen, rastat snabeldraken, tagit en snabb dusch och tar nu en kopp kaffe innan det är dax att landa på kudden. Lite lugnare i morgon :)
Ser fram emot semestern.
Zabelle
#0 Aj, lät inte kul med knäckta revben.
Har varit till veterinären med min hund idag för vaccination. Han fick sin 1-års spruta. Sen var jag på Jysk och Rusta och köpte lite saker. Hittade en jättesöt prydnadsuggla som jag bara var tvungen att köpa. Blev också födelsedagspresenter till min syster som fyller år snart. Känns skönt att få det gjort. Är alltid ute i sista minuten med sånt, samma sak vid jul. Sen åkte vi hem och då skulle min pappa hjälpa mig att skruva fast "springern" (en cykelanordning för att cykla med hund) på cykeln men vi hade inte rätt verktyg så det får bli en annan dag.
Sen har jag inte gjort så mycket mer.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
*blåser* ..
på dina revben *ler*
(jag har haft .."samma" en gång,frågade en läkare
inget knäckt,((det är svårare,än du tror)),det gär över om några dagar)
minnesvärt från idag..färska jordgubbar i frukostyoggin
,packade o fick iväg en ..special-leverans på jobbet,hemma..njöt mitt växthus en stund, och lade en plattgång,eller lade OM,grävde bort en mosstriangel brevid ingångs-trappen,fyllt den med singel nu,det ska bli mer större stenar senare
en tanke är att besökare tar med en ..knytnäv till honungsmelon-stor sten ….liksom jag själv,alltefter jag hittar dem :- )
istället för ,bara köpa färdigt
I morgon är detr den riktiga midsommarafton..
, penke
Så duktiga ni alla är, så ni jobbar… nej jag vet inte om de är knäckta precis, men det small som pistolskott ,och på högra sidan går värken upp efter halsen från bröstkorgen, det var svårt att sova.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.