Har du någon särskild figur...
- eller prydnadssak
- tur som du är extra rädd om x xxxxx xx
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har en tomte som jag fick av min mormor på min 8-årsdag för 38 år sedan. Den är jag väldigt rädd om.
Har en del gamla smycken som är mycket speciella..å lite saker på mitt älskade kina skåp..speciellt vasen i kristall som jag fått ärva efter mamma å pappa
ser nu efteråt att d står *figur* isf får d bli dom 2 figurerna i elfenben som står där..annars e jag inte direkt förtjust i sk figurer *S*
Vet ärligt inte varför
#1 Det förstår jag Maja, du måste ha varit rädd om den redan då, men det är sällan man ser att barn iuppskattar en sak så mycket.
#2 Moss jag gillar dina prydnadssaker särskit skålen och figurerna och det skulle stå så men datorn blev galen. Marfil älskar jag men det ska vara utdöda djur som min buddha där mammutbeten ät från mogoliet men sedan arbetad av en kines. De är så otroligt noggranna att de till och med gör gravyr på undersidan.
Tack Cristine och den där sista va ju underbart vacker
Det är nog inga andra än kineserna som lägger ner arbete för att det ska se vackert ut runt stämpeln, möjligen då Japanerna!
Jag har en prydnasvas som jag fick av min mormor när jag var 10 år, Den är jag rädd om. Men jag har inget foto på den.