Godmorgon, tisdag 12 juni
Godmorgon!! Jag har väl antagligen bara blivit blind men jag ser ingen godmorgontråd!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon! 
#2 Godmorgon på dig! 

God morgon på er!
Vackert med blomstren aggeelin
Mulet här med men inget regn, kanske komer solen på besök lite senare.
Ska snart iväg till jobbet, önskar er alla en fin dag
God morgon
Nu har jag 10 pass kvar att jobba hos nuvarande kund sen byter jag arbetsplats, arbetstider och arbetsuppgifter efter semestern.
Dock samma arbetsgivare. Spännande med nya utmaningar.
Ha en bra dag allihop.
Zabelle
#6 Tack så jättemycket!
Zabelle
Hej mitt på dan!
Agge: Så vackert och välskött
Solnymf: Jag kom in sent här så det blir god dag.
Toyan: Slit inte ut dej på jobbet, ta det lugnt
Zabelle: Så spännande med nytt Jobb
Moss: Åhhhh vilka vackra buskar.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tack Cristine d är ett Magnoliaträd från årstalunden på söder i stockholm:-)))
Där finns så otroligt gulliga kolonilotter
God eftermiddag 
Då så, nu är båda barnens skolavslutningar avklarade och de är lediga. Som vanligt regnade det under själva skolavslutningen, jag tror att det har gjort det varenda år, men så snart vi kommit hem lyser solen igen.
#11 wojjj så otroligt vacker:-)))
#13 jag har pysslat om den i många år (den är gammal och "kom med huset") men sen när jag fick den att prunka så insåg jag att jag inte var så förtjust i lila rhododendron. Men nu gillar jag den i alla fall :-)
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Verligen fin
Lycka till Frida! :)))
God eftermiddag! Fina bilder 
Visst är det härligt med alla blommor, visserligen är en hel del överblommat men då kommer andra växter igång och blommar. Märks att midsommar närmar sig.. har sett massa prästkragar, lupiner och annat somrigt..
Blir nog fint när det är dags göra en krans att ha i håret. 
Ni som har trädgård måste njuta
Här har det precis regnat och åskat, även det känns somrigt
God eftermiddag
Full fart här på forumet som vanligt…de e kul!
Fina blom- och djurbilder också.
Här har det varit långpromenad för jag fick höra på jobbet i veckan hur farligt det är att sitta still, de var några som hade varit på en föreläsning. Nu har jag inte vågat titta på hela föreläsningen, "lääskigt!"
men för er som vågar och orkar så är länken här
Nu ska jag "stillasittande" fortsätta på mitt författande…av en bok (som kanske blir en bok) tre kapitel hittills…Hälsn. /Hans
#19 ja stillasittande i sig är farligt, även för en som annars är jättetränad. Det gäller att hela tiden ta små pauser 
#19-20 Usch, vågar inte läsa länken. Sitter alldeles för mycket på dagarna. Borde ta micropauser då och då… Finns säkert något bra program till datorn som kan påminna när det är dags att röra sig, annars får jag be maken fixa ett åt mig.