Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: fritid-och-hobby
Läst 443 ggr
Cristine
1

Vad har du gjort idag?

Berätta!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maja2
1

Hej :)

Idag har jag varit på hundklubben. Vi har haft öppet hus där. Jag sitter i styrelsen samt håller i kurser, så jag är aktiv. Jag är så glad att jag orkade åka dit, för jag har haft yrsel de senaste dagarna pga min sjukdom, och har inte alls varit kry, men jag orkade vara där från 11 till 15, och det kändes fantastiskt bra. Jag hade alla 4 hundarna med mig, och tränade dem var för sig på träningsplan, samt hade uppvisning av rallylydnad med en av hundarna.   Kvällspromenaden blev lite kort, men det hade de nog inget emot, de sover gott allihop :)

Maria
1

Idag har vi varit hos min bror och svägerska som tömmer hela sitt hem för att flytta in i husbil.

Jösses. Det är mer saker än man tror i ett hem. Det räcker ju att flytta "normalt" Nu får de tänka på att bara ha minimalt med sig och att sakerna inte är för tunga heller.

/Maria

aggeelin
1

Tänk, att bo i en husbil!

Jag har först tydligen gjort ingenting, det känns så på något sätt. Sen har jag handlat och ordnat med grillning av kycklingben, gjort sallad, pasta och fusk-tzatziki. Ätit med sonen, sambon och barnbarnen och sen rensat och planterat. Dagen bara försvann!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
1

Först fixade vi med hundens öron, som var morgon nu under behandling. Gav sedan alla innedjuren mat.
Sedan gick vi ut och fixade i hönshuset så vi kunde släppa dem stora kycklingarna där ute och även städat till dem små kycklingarna.
Storstädat i köket, lite kvar att göra.
Sedan handlat :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AnnL
1

Har varit på rallylydnadstävling med Silver nästan hela dagen. Sen besök hos dottern och två andra kompisar på väg hem.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

JereMina
0

Lite av varje har ni gjort kan jag läsa. Själv har jag suttit ute med gubben och hållit på med blommor. Vi hade besök av en liten jänta på snart 5 år. Vi skulle på promenad som vanligt men det började att regna och hagla så den promisen blev kort.

pius314
0

idag har jag

vaknat

duschat

gjort mackor och te

packat ihop jobb-grejerna

kört till jobbet

ätit frukost i bilen

prokrastinerat jobbstart genom att kolla här…

NU ska jag ta i tu med allt som jag måste göra! det är ett BERG av saker som måste bli klara idag…

• Tillräckligt bra är perfekt! -