God morgon 27 maj
Godmorgon alla. Jag är också så glad att Loreen vann igår.
Hennes framträdande var så enkelt och stiligt jämfört med många andra där man nästan får migränanfall av alla effekter.
/Maria
Gomorron!
Jag tittar aldrig på festivalen, jag har aldrig gillat den, men i år reste jag mig upp 2 gånger och det var för att se Island ,tyckte den hade klass och Sverige,visste inte då att den var det…. som hade bra röst melodi och som hummlan säger enkelt framträdande, det enda som störde mej var öp öp öp.
Ha en härlig dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon! Här sitter vi med frukosten. Vi var borta igår och så inte festivalen. Jag är tycker att Loreens låt är ok men inte fantastisk och #2 det bästa är det du tycker minst om!
Nu ska jag snart handla material till en liten liten tårta
, det är ju "morrans" dag, idag!
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon vänner
Idag grattar jag alla mammor på sin dag. Idag så kommer mina föräldar till mej jag ska bjuda på grill i trädgården
Ha en skön dag
God middag 
Jag passar på att säga grattis till alla mammor och förstås till Loreen som vann igår. Jag tycker hon gjorde ett snyggt framträdande och att det absolut var det bästa bidraget, även om jag är böjd att hålla med kommentatorerna om att det var ett bättre finalfält än på många år.
Flera bra låtar, jag gillade Estland, Serbien och Spanien. Danmark, Island och Macedonien var också okej tycker jag.
Här har vi segdag idag, slöar mest.
Macedoniens bidrag gillade jag också.
Idag kommer min bror och svägerska för att fördriva tiden medan det är visning på deras hus.
Sonen kommer kanske en sväng i eftermiddag. Jag är inte så mycket för Mors dag och det vet han om.
/Maria

God morgon.
Jag tittade ett tag men sen blev jag så trött så jag nattade i stället, kul att Loreen vann, hon har en härlig röst och gjorde ett bra framträdande
Vem gömmer sig under den pälsen Frida?
Sol och högsommarvärme har vi här, blir firande med familjen under em
Ha en riktgt fin söndag allihopa!!
God Kväll i Burken..
varit på Smögen o där var det så fint o mysigt…
Fin kväll till er..
p.s. Har inte läst något inlägg D.S.
_
_
Lena.P är jag i verkliga livet.
God kväll!
Efter att mina gäster fösvunnit efter en magisk kväll när vi såg Loreen ta hem segern. Inte blev det sämre av att vi satt tre fanatiska festival kvinnot som ätit och druckit gott.
Sen kombinerad morsdag och grattande av min dotter i eftermiddags.
Nu blir det tv för resten av kvällen.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Tänkte säga goeftermiddag men ser att kl är redan åtta och femton, så det blir gokväll då eller…hmm i Spanien var det eftermiddag till kl tio ungefär.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Wow hans Häftigt med lysande trollsländor. Fontänen är inte igång på natten enbart när solen är uppe. Den har ingen batteri utan går enbart på solens värme.
Hans..Haa.Ja du..varför blir vissa bilder så??
Härliga Sländor..
Lena.P är jag i verkliga livet.