Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 688 ggr
flisan708
1

God morgon 18 Maj

Hej och god morgon på Er!!!

Har ni ledigt denna klämdag eller ska ni jobba?

Själv har jag fyra nätter framför mig på jobbet, lär få träna på nya journalsystemet än mer.  Ikväll innan jobbet ska jag hälsa på en väninna som ligger inne på sjukhuset.

Hoppas ni alla får en skön helg!!!

Kram

[peter54]
1

God Morgon Glad

Här är soligt och lite kyligt på morgonen. Familjen är ledig idag, men jag ska iväg till dialysen som vanligt.

Ha en bra klämdag alla Glad

zabelle
1

Godmorgon

Jag saknar min hund så fruktansvärt mycket och alla rutiner som man var van vid stämmer inte längre. Livet ser plötsligt så annorlunda ut.

Idag är första dagen jag är hemma ensam, får försöka hålla mig sysselsatt och inte tänka så mycket.

Solen skiner i alla fall, ska rensa ut i ett förråd och åka och storhandla innan jag ger mig på dagens träningspass.

Ha en skön helg!!

Zabelle   

pius314
1

God morgon alla!

Känner verkligen med dig zabelle! Dagens aktiviteter låter bra, skönt med sol. Här var det fint igår men idag är det kallt, fuktigt och lite urrit.

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Hans K.
1

God morgon !

Idag en ny dag ! Få se vad som händer med den Obestämd

#1 Jag brukar tänka att det är inte jag som har svårt att fatta, när vi får nya system på jobbet, utan det är systembyggarna/programmerarna som krånglat till något som skulle kunna vara mycket enklare Glad
#2 Kämpa på Zabelle! Om man går ut, får friskt syre i lungorna och fokus på annat med sina sinnen, så kan man må lite bättre Glad

Ha en skön dag alla ! Hälsn. /Hans

Fridaaaa
1

morron

vilat ett par timmar nu. Varit på akuten (2 sjukhus) hela natten plus att på vägen hem körde vi på att råddjur så min stackars lillasyster är fortfarande lite chockad. Allting på samma gång. Vi klarade oss bra men lilla bocken dog direkt, ögonblicksverk.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cristine
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Zabelle ..vad har häänt, vad har jag missat?

God förmiddag, jag glömde nästan att hälsa,underbart väder idag fast man måste nog stå i solen för när jag sätter mej ner vid datorn känns det redan kallare. Ut ska jag iaf. senare när luften värmts upp, får ta med en tjock bok så jag kommer in igen(är för att kliva på,inte att läsa..tyvärr) jag har så mycket att göra i rabatten. Önskar er ett underbart veckoslut..ut och njut!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
1

Godmorgon!½ Jag ska jobba lite hemifrån idag, ska eventuellt in på jobbet en stund på eftermiddagen.

Här är det i skrivande stund solsken och blåst, ca 14 grader.

#2 Ååå, det är så tråkigt att mista en familjemedlem och det blir så tomt så tomt utan. Jag förstår att hunden saknas i allt du gör. Tänker på dig.

Önskar er alla en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
1

God förmiddag.

#2 Känner med dig Zabelle, det blir en stor omställning, kanske kan du skapa lite nya rutiner och att vara sysselsatt som du säger är bra/ Kram på digKyss

#5 Men oj Frida..vilken jobbig natt, varför 2 sjukhus?

Tack och lov att ni klarade er bra allihopa. Kram till er allihopa

Skönt att rådjuretslapp lida.

Ha en fin fredag allaGlad

Fridaaaa
1

#8 Brytit vänstra pekfingret. Dem kunde inte sy och röntga det på första sjukhuset så fick åka ambulansen till ett lite större sjukhus.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flisan708
1

Stor kram till dig Zabelle!!!!

Kolla in på min sida, där finns en dikt som kanske kan hjälpa dig i din sorg. Den dikten betyder mycket för mig och hjälpte mig.

AnnL
1

God middag!

Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag.

Ska inte göra något speciellt i dag heller. I morgon är vi ett helt gäng som ska åka till Helsingör.

# 2 Tänker på dig vännen.

& 6 Hon var tvungen att ta bort sin käre hund Hebbe Cristine

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0

Hej sent på dagen!

# 2  Åh Zabelle..också jag känner med Dej. Har varit med om detta själv och fastän det inte känns så, livet går vidare och tiden läker det mesta.  Jag vet att Din lilla vovve har en stor plats i Ditt hjärta och den kommer alltid att stanna där..sen kanske det finns någon däruppe som ger den allt den behöver..tills Ni möts igen.  Så brukar jag tänka. Gråter Kramar om och tänker på Dej.  Kyss

Hoppas Du ändå har en fin dag, Zabelle..och Ni andra med!

zabelle
0

Tack allihop! Kyss

Zabelle