God morgon 5 Maj
Hej och god morgon på Er!!!!
Skönt att vakna tidigt, alldeles tyst i huset. Morgon kaffet är klart och det ska bli så gott. Ute är det grått och molnligt och regn väntar, slipper då snön i alla fall idag. Idag väntar det kurs i medeltids sömnad och handling. Måste boka in tvättstuga, men är inte på humör för det.
Önskar Er alla en skön Lördag!!!
Kram
Gomorron!
Tyst och skönt i huset här också, men utanför är det full rulle på fågelsången! Solen skiner men vinden är kall.
Ska iväg och jobba några timmar, sen blir det lite av varje här hemma.
#0 Medeltida sömnad låter intressant!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Flisan o Anders o ni alla en fin dag önskar jag er..
Säger som Anders. Medeltida sömnad det låter intressant..Syr ni allt för hand då Flisan??
Sol o fult ös här, radion på..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon alla. Här blåser och är växlande molnighet så vädret kan nog bli vad somhelst idag.
Min man ska jobba några timmar så här blir det lugnt.
/Maria

God morgon.
Ingen sol här, hoppas hon kikar fram lite senare, glad att vi slipper snö.
#2 Fullt ös som hos chik är det inte hos mig, men radion är på
Ska en tur till centrum så småningom, sen får jag se vad dagen bjuder på
Ha det gott allihopa!
Godmorgon! Här är det en mulen och kylig dag. Det börjar bli grönt och fint ute och det är njutsamt att se ut på allt det gröna i olika nyanser. Jag ska på mig och gå ut i trädgården. Det finns en del att rensa. Häromdagen bytte jag ut en massa döda plantor (satte 35 nya) och nu ska jag se om fler behöver bytas.
#0 Tack för att du hälsade till Rättvik. I sommar tror jag att det blir flera vändor dit. Förutom att jag ska dit med sambon, kompisar och sonen (tre gånger) ska försöka samla ihop jobb som jag kan sitta där och göra. Katterna och jag ska ha några stilla arbetsdagar i stugan tänkte jag
.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon alla sköna damer och härliga herrar!
Full rulle har det varit här under veckan men idag blir jag nog ensam
för dottern är borta över veckoswlutet och med detta väder så åker man inte ut på landet! Grått men uppehåll!
Ha en skön lördag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God middag på er
och tack för alla fina bilder jag fått titta på.
Vädret, det är konstigt idag. Solsken och lite svala vindar på förmiddagen. Planerade en promenad, efter att jag druckit upp mitt te. Sitter och njuter av teet, när det kommer en häftig hagelskur
Glad att jag inte hunnit dricka upp teet och gett mig iväg.
Sedan hagelskuren har det varit grått, kallt och blåsigt i luften, så någon promenad lär det inte bli idag.
Vänlighet och omtanke, gör livet roligare 
Halloj, inne en kortis!
Ha en fortsatt bra dag.
Här blåser det som bara den!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Detsamma till dig pius 
Vänlighet och omtanke, gör livet roligare 
God middag!
Varit i Kungsör idag och gått på medeltidsmarknad. Meningen var att vi skulle åka upp till dalarna och träffat lite släkt och gått på Rättviks marknad, men tror ni inte det har varit dåligt väder med snö, hagel och regn i omgångar. Inte kul att åka upp med sommardäck då, inte då värmen har varit runt nollgradigt. Bara för att man har planerat så ska något komma ivägen. Och vad gör det hela värre? Imorgon ska det vara fint väder men då jobbar jag så då kan man ju inte åka uppe :(
#1 och #2 Medeltids sömnaden är kul, det vi syr är kläder och de sys på symaskin.