Utdrag ur dammig diskusson
Här är ett litet utdrag från facebook. Jag skrev ett inlägg om dammet i huset och jag tycker att det blev en rolig diskussion som följde. Jag har redigerat så att det ska gå att läsa.
• Alltså, var kommer allt skräp och damm ifrån? Vi städade här i torsdags och nu är det stora drivor igen. Jag vet att en riktig dammhög är katten Maxen men detta är mer än vanligt. Har vi fått ett dammonster i något hörn kanske? o o
Hanna - Mängden smuts ökar i kvadrat per katt i hushållet !
Agge - Usch då!! Vi kanske har en hemlig katt någonstans och det är den som luddar mest!!
Andreas - Tror att det bildas mer skit och smuts när sambon dammsuger. För ibland ser det värre ut efteråt. Men han är nöjd. Dumt att skylla på katten:)
Agge - Jaha, då kanske han inte ska få dammsuga mer…
Anna- Har du kollat ordentligt, ni kanske har en damm-blås?
Agge Var tycker du att jag ska leta, i baken på dammsugaren eller någonannanstans?
Anna - Nja, du får väl kolla om den blåser ut luft där fram istället för suger. Agge Jaaa, nu vet jag! Någon har vänt på funktionen så den blåser ut det som finns i magen på dammsugaren och så går det in där bak och mera ut därfram igen.
Andreas Har nog med katterna att göra. Jan står ju bara för det intelligenta 6 minutes ago via mobile • LikeUnlike
Agge - Ja, just det - det är vad han tillför - men lite damm och skräp blir det nog också. Tror du inte att det dammar om intelligensen?
Andreas - Nej, det snurrar nog och susar mest…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hahaha
Vilket samtal….
/Maria
Jaa, det blir så tokigt ibland! 
Den fortsätter med …
Hanna -- Det hade jag ingen aning om att det kändes så,har du varit med om det?
Inger - nej,nu får ni sluta, jag skrattar ihjäl mig…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
agge..Haaa..
Vist kan man få till det..
O det är det som är roligt..man behöver lite skratt, o bjuda på sig själv..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Underbart!