Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 411 ggr
aggeelin
1

Utdrag ur dammig diskusson

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är ett litet utdrag från facebook. Jag skrev ett inlägg om dammet i huset och jag tycker att det blev en rolig diskussion som följde. Jag har redigerat så att det ska gå att läsa.

• Alltså, var kommer allt skräp och damm ifrån? Vi städade här i torsdags och nu är det stora drivor igen. Jag vet att en riktig dammhög är katten Maxen men detta är mer än vanligt. Har vi fått ett dammonster i något hörn kanske? o o

Hanna - Mängden smuts ökar i kvadrat per katt i hushållet !

 Agge - Usch då!! Vi kanske har en hemlig katt någonstans och det är den som luddar mest!!

Andreas - Tror att det bildas mer skit och smuts när sambon dammsuger. För ibland ser det värre ut efteråt. Men han är nöjd. Dumt att skylla på katten:)

Agge - Jaha, då kanske han inte ska få dammsuga mer…

Anna- Har du kollat ordentligt, ni kanske har en damm-blås?

Agge Var tycker du att jag ska leta, i baken på dammsugaren eller någonannanstans?

Anna - Nja, du får väl kolla om den blåser ut luft där fram istället för suger. Agge Jaaa, nu vet jag! Någon har vänt på funktionen så den blåser ut det som finns i magen på dammsugaren och så går det in där bak och mera ut därfram igen.

Andreas Har nog med katterna att göra. Jan står ju bara för det intelligenta 6 minutes ago via mobile • LikeUnlike

 Agge - Ja, just det - det är vad han tillför - men lite damm och skräp blir det nog också. Tror du inte att det dammar om intelligensen?

Andreas - Nej, det snurrar nog och susar mest…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

HahahaSkrattande Vilket samtal….

/Maria

aggeelin
1

Jaa, det blir så tokigt ibland! Flört

Den fortsätter med …

Hanna -- Det hade jag ingen aning om att det kändes så,har du varit  med om det?

Inger - nej,nu får ni sluta, jag skrattar ihjäl mig…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

agge..Haaa..Skrattande Vist kan man få till det..

O det är det som är roligt..man behöver lite skratt, o bjuda på sig själv..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Underbart!    Skrattande