Vad hade du skrattat..
mest åt om jag för 15 år sedan sagt att du kommer inte kunna leva utan:
Tv
Mobil
Dator
Golv värme
kamera
videokamera
diskmaskin
Föda:
Hamburgare
Spagetti
Kebab
Pizza
sushi
Vårrullar
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
För 15 år sen hade jag ingen mobil - nu kan jag inte klara mig utan och jag tycker att det är ett mycket bra hjälpmedel.
Det enda av dem mat på listan som jag äter är nog sushi, och visst kan jag klara mig utan men vill inte - sushi är så gott!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag lever utan nästan allt det där utan problem.
Det enda på den där listan som jag skulle ha svårt att klara mig utan är datorn, just för att jag sköter allt som går via internet. Med tanke på att vi skaffade våran första dator för ungefär 15 år sedan så skulle jag nog ha skrattat åt det.
Däremot trodde jag nog aldrig att jag skulle klara mig utan tv, vilket jag numera vet går alldeles utmärkt.
Det enda jag har från listan idag är en tv utan kanaler, mobil, dator och så åt jag en sushisallad till middag. Skulle klara mig utan sushin, precis som jag gör med så mycket annan mat, visste nog inte ens vad det var för 15 år sedan.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag hade inte skrattat utan blivit väldigt förvånad sagt wow cristine,, Jag är och var den som trodde om allt och allt. De som andra inte trodde på de trodde jag på
Tv, Mobil, Dator, kamera har jag - det jag inte skulle vilja vara utan är datorn och kameran. Främst för att jag då kan leka med bilder även digitalt men också för information och kommunikation. Datorn är också en bra-å-ha-grej för jobbet. Men annars har jag nog inget "behov" av de grejerna.
De övriga sakerna har jag inte eller äter inte, utom i yttersta undantagsfall. Jag skulle nog inte skratta åt dig, men jag skulle inte tro på dig! ;)
Det var faktiskt skönt när man inte hade alla de attiraljerna… Det märker jag särskilt när jag har strömavbrott (som jag har titt som oftast) - det blir en helt annan tystnad och ett annat lugn i huset.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jag hade saknat min kamera mest av allt!
För 15 år sedan tog jag aldrig kort, nu går jag knappt utanför dörren utan kameran.
Zabelle
Klarar mig utan allt utom dator, mobil och kamera, i den första gruppen.
Bland födan kan jag klara mig utan allt i listan. Men visst kan det slinka ner någon enstaka pizza eller hamburgare om året,
Vänlighet och omtanke, gör livet roligare