Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 528 ggr
Maria
1

Godmorgon 12 april

Godmorgon alla.

Jösses, det ser ut att bli fint väder idag. Det kan behövas efter allt regnande.

Ska strax göra mig iordning för jobbet. Ska på hembesök idag. Kul.

/Maria

flisan708
1

Hej och god morgon!!!

Nu har jag äntligen ledigt ett par dagar!!! Känns skönt!!! De flesta dagarna är redan fullplanerade men det känns rätt ok. Planen idag är att städa och tvätta. Ute är det plus två grader och sol väntas, härligt!!!

Önskar ER alla en skön torsdag!!! Glad

#0 Ha en bra dag på jobbet!!!

Kram

pius314
1

GOdmorgon alla glada (och ni andra med) Här är det uppehåll men molnigt. Man får va glad för det :-) Drömde i natt att jag hade lååångt hår som jag resolut rakade bort till en prakisk sommarfrisyr (helrakad). Hade en trött rakapparat bara, så det tog dåligt. Såg ut som en höna som ruggar. Tänk va knasigt det kan bli i drömmarna :-) Ha en fin dag!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Toyan
1

God morgon Humlan, flisan och alla andra trevliga medlemmar.

Kanske kan vi få sol här med, inte fullt så grått som igår.

En riktigt fin dag önskar jag er allaGlad

chik
0

Bumbleboo o ni alla fin härlig dag till er..

Pius..Men vist är det konstiga drömmar man kan ha,

Vädret. Är grått men ser ut som det ligger något bakom som skinerFörvånad

Fin dag alla…

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Godmorgon!

#3 Ja, drömmar kan vara riktigt knasiga! Allt rör ihop sig! Här ser det ut som om solen kommer att titta fram under dagen. Jaq ska åka tvärs igenom stan och hämta ett paket innan jag börjar jobba så det är dags att sätta fart.

Ha en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

Gomorron!

Ordentlig dimma idag! Knappt nån sikt alls. Bådar kanske om fint väder framåt dagen?

Ha en bra dag ändå!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AnnL
0

Godmorgon!

# Vilken häftig bild Chik.

Efter en hektisk påsk har jag äntligen lite lugn o ro hemma. i går var jag på bussresa i Tyskland. Åkte 5 på morgonen och kom hem sju på kvällen.

I dag ska jag se om jag kan göra färdigt uterummet. Ska lägga på lite mer stenmjöl mellan plattorna.

Ha en bra dag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Solen skiner idag, yes! :) Nu när det har regnat några dagar, så är det bara skönt, så växer gräset bättre till kaninerna med hihi ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Godmorgon på er alla

Vilken härlig dag, Solen skiner ute, Måste iväg ut, Får hoppas att det är varmt ute, Igår var det 11 grader då inte sol. Solen skiner idag

Ha en skön torsdagSkrattande

zabelle
0

"Go midda" från ett soligt Malmö Cool
Nu växer maskrosorna upp ut asfalten så då är det vår, även om jag fick skrapa rutor på bilen i morse.

Ha det gott idag!

Zabelle