Godmorgon lördag 31 mars
Godmorgon alla.
Idag är det sista dagen på måndaden mars. Jösses vad tiden går fort.
Det är nollgradigt här i Göteborg men ser ut att kunna bli en fin dag ändå.
/Maria
Goder morgon på dig
Ja, tiden går fort, en fjärdedel av året har gått nu och jag tycker inte det var länge sedan vi firade in året.
Har ingen utetermometer, men det snöar lite så någon vårvärme är det inte.
Ha en fin dag allesammans 
Vänlighet och omtanke, gör livet roligare 
Godmorgon. Ont i kroppen, dels träningsvärk = bra ont och självförvållad och dels nackont = inte så bra ont Men va tusan det är lördag och jag är fri som fågeln :-) Ha det så bra alla! :-X
- Tillräckligt bra är perfekt! -
God Morgon 
Här blåser full snöstorm och det är 2 minusgrader, så världen häromkring är helt vit igen. Jag har varit ute och fixat till fågelbordet, det hade frusit och snöat igen så att fåglarna inte kom åt maten. Mycket bofinkar och koltrastar är här för att äta nu.
Bilden är suddig och fläckig av snön på fönstret
Bunbleboo o ni alla en fin dag önskar jag er.
Peter fin bild.
Sol har vi här i Älvsered.Men har inte kollat tempen ute….
Ja så fin dag alla där ute..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Goförmida!
Här blev det vinter igen! Det var så fint här igår em. så jag gödslade och fräste upp Potatis och grönsakslandet och det var jättefint i jorden. Började att göra nya bäddar till grönsakerna och tänkte fortsätta idag….men det får nog bli en annan dag! 
Ha det bra idag och grattis Ester!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon! Nu sitter jag här med frukosten och ser ut på den kalla och blåsig dagen. Jag ska sitta hemma och jobba tillsammans med en kollega idag så snart drar vi igång och jag är extra tidig med frukosten idag.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon på Er!!!
Det blåser ute, solen skiner och -1 grad. Hade önskat en massa plus grader nu när man har ledig helg men…… man får ta och klä på sig.
Planen för dagen är att ta en promenad till stället där jag går och vaxar benen, hon har öppet hus idag. Sen bio och mat med en väninna, hon jag virkat väska åt. Hoppas verkligen hon blir nöjd.
Känt sista dagarna att allt känns lättare efter dessa tungare jobb månader som varit. Är visserligen mitt i det men vet att det blir lättare framöver, första långledigheten vecka 19. Sen har jag börjat nedräkning till semestern. Våren och ljuset gör sitt till. God vänner gör också allt lättare.
Önskar Er alla en härlig Lördag!!!
Kram
God dag 
Usch, jag tycker också tiden går fort.
I helgen blir det fullt upp. Hinner egentligen inte skriva här nu 
godmorgon
Jösses är det den siste redan, Var har mars tagit vägen? Jag tycker just mars har gått rätt fort i år., Brukar vara mycket längre
Nåja skönt de med. Då kan vi luras i morgon.
Idag ska jag iväg till mina föräldrar
Ha en skön lördag

God förmiddag.
Blåsigt, har kommit snö och är nollgradigt.
Inga speciella planer för dagen, blir full rulle i morgon i stället med födelsedagsuppvaktningar.
Ha det gott allihopa
God förmiddag!
#10 Oj då, då är det bäst du passar påoch vilar idag..ärdet många som fyller år?
Aldrig är man nöjd..solen skiner rakt in på mej och datorn så jag ser knappt.
Kan inte gå ut heller då det snöat ganska mycket..nu är allt vitt igen!
Och jag som hade kastat ut frön, de kanske klarar sig ändå då de ä r blandade med spån
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej på eftermiddagen!
Imorse då jag åkte till jobbet var det snöstorm också här!! Bilen fick jag skotta fram. Lite lugnare nu, men det snöar ändå emellanåt..huva!!
Skönt att ha jobbat färdigt för idag..på em blir det en födelsedagsfest!
En icke snöig lördag önskar jag Er! 
#12 Så olika väder vi har i vårt land
Här har varit solsken hela dagen och vi har haft öppet ut. Det är visserligen väldigt kallt i vinden men skönt i lä.
Nu mulnar det på däremot.
/Maria

Snön som föll har försvunnit, solen har tittat fram då och då men fy så kallt det blåser.
#11 Var finns det där gamla uthuset Cristine? grönt och fint runtom, snart är vi där igen.
Ska gratulera äldste sonen och så är det ett par som båda fyllt 60 i veckan.
Solen har tittat fram och smält bort den snö som föll imorse. Blåsigt och kalla vindar istället.
Vänlighet och omtanke, gör livet roligare 
Go kväll på er!
Här har ni en som är mör i huvet efter högskoleprovet. 8,30-16,15. 55 min/prov, 5 prov. 20 min raster plus en på 70 min så vi hann äta ordentligt. Puh!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gick det bra?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#17 Nja, vill jag inte påstå ;) Inte på mattedelarna. SKitsvårt, inte alls som det stod på nätet att det skulle vara mest som Matte A och lite Matte b :/ Menmen :)
#14 Det ligger i Amerika Toyan!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#16 Nu hoppas jag att det gick bra på provet!!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#20 Känns inte bra. Menmen ;)