Tror ni på mirakel
Det gör jag nu efter att ha ringt och anmält död hemtelefon och bredband och telia kom efter bara 2 timmar och fixade allt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Oj, bor du nära deras kundtjänst undrar man då? Eller har du något extra tillval på din teletjänst? ;-) ^^
oooooj ja de var verkligen ett mirakel.. helt otroligt..
Telia ääär bra!!
Kul att du är på banan igen Cristine! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#1 Nejdå inte alls
#2 Ja precis
#3 Anders…..jag har inte ens Telia, men ledningarna är deras.
Tack ska du ha!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
4. Ja i så fall är det antingen ett mirakel, eller så var det meningen, för att du bara var tvungen att komma online av någon anledning ^^
"Tillfälligheter styr våra liv" ?
Kanske var det så att en av Telias tekniker hade uppmärksammat felet sen tidigare och precis när du ringde var på Sibyllakiosken i närheten och tog en korv med potatismos med rostad lök, vilket hans sambo som jobbar på felanmälan på samma företag kände till. Hon ringer upp honom för att hon vet att han är i närheten, egentligen bara för att hon är nykär i honom och vill höra hans röst. Han vill ju gärna imponera på henne med att visa upp sin kompetens och kvickt som tusan vänder bilen och kör upp till Christine och fixar felet (som han redan kände till sen tidigare) för att därefter ringa sin nyvunna kärlek och berätta sin bedrift, varefter hon smälter som smör i solsken och med tårfyllda ögon av beundran, föreslår att de kanske borde sluta lite tidigare för att komma hem o och mysa lite med en liten nyinköpt lövbit med pommes frites och en flaska vin. Vad vet man? "Slutet gott allting gott"