God morgon 14 mars
.Texten kom lite sent efter, jag skriver nu för tiden på fästislappar och kopierar över för min dator stänger stup i kvarten och det är jobbigt mest när jag skrivit långa inlägg.
Ni ska ha en härligt solig dag precis som jag
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon Cristine (och efterföljare ;-)) Här verkar det bli soligt idag igen. Synd att jag ska sitta inne och jobba… Ha en bra dag!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Cristine o pius o ni alla onsdag i dag mitt i veckan. O det önskar jag er en bra.
Fast jag har Gråväder"""

Lena.P är jag i verkliga livet.
God Morgon 
Här lyser solen från klarblå himmel och det är minus 2 grader. Nu ska jag iväg till min dialys. Have a nice day!
Godmorgon
Ingen sol än, men den kanske kommer hit också.
Ha det gott idag!
Zabelle
morron!
Sitter och myser med ett marsvin i famnen :)
Mår bättre idag så blir nog ingenting med förkylningen, skönt :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gomorron!
-1 på morgonen men nu plus! Solen skiner och jag och vovven ska snart iväg på en tripp i skogen!
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hej hopp!
Kom försent till matten idag på grund av att min rygg och ena höften hade låst sig i morse så jag kom inte upp ur sängen. Har fortfarande ont till tusen i ryggen, men jag överlever i alla fall. Får se om jag tar mig igenom hela skoldagen elelr om jag går hem tidigare, onsdagar är längsta dagen jag har (8.30-ca 16.00), så vet inte hur länge jag orkar. Men ska i alla fall försöka vara kvar till lunch, och efter lunchen se hur jag mår.
Önskar er alla en bra dag 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

God förmiddag!
Soligt, vackert och plusgrader, i morse 2 minus.
Ha en fin dag allihopa
Hej igen alla…
Sol här o jag har precis hängt ut årets första tvätt på tork
Lena.P är jag i verkliga livet.
Usch och fy.
Fick världens ångest på svenskan. Det har laggt sig nu, men det höll i sig ett tag. Inte trevlig alls
Vet heller inte vad som triggade igång det.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God eftermiddag!!!!
Vaknade för ca en timme sen, kom nog i säng 0930. Jobbat i natt och jobbade över 1 timme, det var fullt ös på jobbet i natt. Tänkte vara lite flummig idgg och ladda batterierna, för jag har en helplanerad dag i morgon från morgon till sen kväll.
Måste säga att jag har lite tur idag, brorsan ringde och sa att han köper med lunch till mig. Det ska han få en stjärna i himmlen för, jag har nog världens snällaste brorsa. Han har alltid varit super och när jag var liten var han min stora idol, är nog det än.
Önskar Er en fortsatt trevlig onsdag!!!!
Kram till Er alla!!!!