Planerar du..
för något särskilt i morgon?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ha ha
vi ska ha planeringsdag
i vårt lilla arbetslag på jobbet. Sen ska jag åka och byta en present jag köpt. Och så ska jag köpa den igen. Det kom rabattkuponger efter att jag köpt den och det är dumt att inte ta vara på de pengarna. SeN SKA jag packa färdigt och snygga till här hemma.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja! Tänker åka till granngården i centralorten i kommunen och inhandla två sorters hundmat, kattmat och lite fröer m.m. och ev. sättpotatis om de har "mina".
Och när jag ändå är där så blir det ett besök på stora Ica varuhuset för att köpa nåt gott till mig också.
Sedan tar jag vägen förbi fiskbilen från Göteborg och kollar vad han har, han lär bli av med lite inlagd strömming i allafall!
Och sedan bär det av till torgen och potatisknallen för att köpa en säck Potatis.
Och som avslutning på utflykten så ska jag in på fiket och köpa semlor som jag ska åka och bjuda brorsan på!
Så är planen för förmiddagen!
Sen kan det bli vad som helst resten av dagen! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Fredagsmöte på jobbet har vi alltid på morgonen och då presenterar någon ut forskargruppen sitt arbete.
Förra fredagen var det på engelska och det är tröttsamt så tidigt på morgonen
Idag kommer det förmodligen handla om statistik. Hur kul är det, hehe.
/Maria
#4 Ja hur kul är det, hur mycket, hur många
då är det mer givande med kvalitativ forskning. Hur känns det, hur upplevde du det, hur var det 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#4 Nu blev det ganska bra i alla fall. Efterdiskussionen var intressant och rolig.
/Maria
En väninna skulle kommit till mig imorgon. Skulle ätit lite gott och sett schlagefestivalen tillsammans. Men eftersom jag är orkeslös av denna envisa förkylning så blir det inget. Får ligga i soffan o titta själv. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Min plan höll, utom med sättpotatisen och fiskbilen, den var försenad! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Vi ska handla färg och i helgen kommer hallen och köket att bli ommålade :)
Hoppas planen håller!!
Zabelle
Ev in och hälsa på svärmor plus ut med Gazze. Annars ingenting
Idag blir det lugnt resten av eftermiddagen.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag hade/har inga särskilda planer för idag.
Apoteket och affären, annars en lugn fredagkväll hemma.