Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: bok-och-lästips
Läst 867 ggr
Cristine
0

Mord, romantik, biografi....

eller annat, vad läser du just nu, vilket är ditt favorit ämne?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bybo
0

Läser i perioder. Men, läste en bok förra veckan. Esmarandas SEANSER heheh… Den var lättläst, och hon verkade go och jordnära :))

Toyan
0

Jag läser just nu en gammal bok av Belva Plain,  Bok av Michael Newton på väg  från Ad Libris, spännande.

Älskar historiska romaner, läser jämtGlad

Maria
0

Ond bråd dödTungan ute

Jag har läst mängder med deckare sedan i somras.

Jag hade så svårt att läsa efter operationen. Jag tappade tråden och fick börja om hela tiden men helt plötsligt lossade det och deckare, eller Kriminalromaner som en bekant sa för att det lät finareOskyldig är ganska lättläst och spännande så det har varit bra träning.

/Maria

pius314
0

som #3, behöver nåt lätt och catchy, som ett fiktivt mord eller två…

annars somnar jag direkt, tyvärr. Läste mer varierat förr…

• Tillräckligt bra är perfekt! -
aggeelin
0

Jag läser också mest deckare. Det är märligt att det är avkopplande att läsa om mord Skäms men jag tycker att kriminalromanerna har mycket annat. Jag gillar t ex Inger Frimansson somm skriver om vanliga men lite udda människor.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

Jag vet inte varför men jag har kommet ifrån att läsa böcker

[Sisa]
0

Läser inget just nu..men väljer nog romantik!  Kyss

KaiPon
0

Jag läser det mesta faktiskt. Men mycket manga blir det ju. Men även deckare och sånt. Finns en serie ja är intresserad av, har läst första boken och gillade den. Den utspelar sig i Japan dessutom, haha. Skrattande

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Norpan88]
1

Jag gillar självbiografiska böcker och sånt som har med andlighet och hälsa att göra. Jag läser sällan romaner och deckare längre, men tittar gärna sånt på tv.