Så fel de har!
De som aldrig varit här i Sverige tror att Svenskorna alla är blonda och 1.80 + att längden ligger i benen.
Fyller du den Utländska bilden?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nej..Liten o trind…Så jag faller ut med en gång.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Blond var jag som barn och sedan kan man väl kalla mig ljushårig. Däremot har jag alltid haft blonda slingor men numera är jag gråhårig
Särskilt långa ben har jag inte. Hela jag är 165 lång.
/Maria
Svenska "pumor" med långa ben och blå ögon…
Jag är mer som en liten tax. Liten, mörk, grönögd (och ettrig) 
Zabelle
#3 Haha
/Maria
Haha nej verkligen inte, är inte mer än 1,65 cm lång och är mörkblont (rättfärgad) så nej haha
Plus blågröna ögon 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hehe nä jag är precis tvärt om cristine
1.70 och blond om jag färgar det
Däremot har jag blågrå ögon, haha, men i vissa ljus kan mina ögon verka vara mer gröna än blåa. 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Passar inte alls in i denna kategori. Är 170, blå/gröna ögon och ljust brunt hår.
Blond är jag ( på konstgjort sätt ), men inte särskilt lång! Undrar hur man tänker om norrmän ? 
Jag var med om en rolig grej i Egypten.
I vårt resesällskap ingick en ung norska som hade alla "nordiska attribut". Hon var lång (säkert 180) och långa ben. Blond givetvis med långt hår, vältränad och ganska storbystad.
Hon var dessutom polis.
Denna resa var strax efter attentaten i World Trade Center och vi var omringade av poliser och militärer vid alla utflykter.
Först var dessa infödda "machopoliser" ganska flirtiga och nästan över gränsen när det gällde henne men när de fick reda på att hon var polis så var de som en liten beundrande svans efter henne
De hade förmodligen aldrig ens sett en kvinnlig polis.
/Maria
# 10 
Lång är jag (173-175, vet inte riktigt) men inte riktigt SÅ lång. Och inte heller blondin utan brunett. Så nej.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com