Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: övrigt
Läst 1242 ggr
Cristine
0

Är du en bra lyssnare...

om någon i din krets har problem?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Jag är en bra lyssnare. (snacka om bra självförtroendeFlört)

Trots att jag är en pratkvarn så kan jag faktiskt lyssna också.

Det har jag mycket att tacka mitt jobb för då en stor del innebär djupintervjuer med människor och att få fram så mycket information som möjligt.

Det påverkar en som människa privat också vilket är positivt.

/Maria

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har alltid gillat att lyssna på andra människor. Tycker det är intressant..man liksom lär sej att läsa av.Glad  Betyder ju inte att jag alltid har rätt. Ibland kan man få intryck av att en människa är en helt annan person, än den hon egentligen är!

Toyan
0

Det är jag, i mitt förra jobb gjorde jag det en stor del av tiden.

[peter54]
0

Ja det är jag, kanske alltför bra. Min fru tycker att jag har för många "patienter".

Flört

flisan708
0

Jag tycker också att jag är en bra lyssnare. Måste vara det både privat och yrkesmässigt. Eftersom jag har ett yrke som kräver en hel del av det, kan jag dock erkänna att det är rätt skönt när det är lugnt privat. Men jag hjäper gärna mina vänner och ställer upp när det stormar. De har ställt upp för mig så jag gör det gärna.

Cristine
0

Jag är ocks å en god lyssnare(tror jag åtminstonde) och försöker stödja så mycket jag kan

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Tror det…för många verkar vilja ha råd.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Jag tycker det är väldigt positivt att alla upplever sig som goda lyssnare. Det bådar gott….Glad

/Maria

AnnL
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Är också en pratkvarn men är även en god lyssnare om jag förstått mina vänner rätt. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Ming]
0

Jag är skapligt bra på att lyssna…mindre benägen att ge raka råd…däremot ställer jag frågor som kan hjälpa vederbörande att tänka till själv på sin situation.

julklappen
0

Jag hade ett arbete en gång, där det fanns än del människor som ville och behövde prata av sig och jag blev den som ställde upp och lyssnade och gav råd.Min chef då, tyckte att det var bra och det ogillades inte av honom fast det hände på arbetstid.(men än del andra människor på detta jobb ogillade det, fast det inte berörde dem på något sätt.) Så jag kan nog säga att jag är en god lyssnare som inte springer  och skvallrar om olika saker som jag har fått förtroende från andra.

Fridaaaa
0

Ja tycker jag nog att jag är.
Min pojkvän har sagt det i alla fall att jag är det Glad

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

examynia
0

jag vet inte om jag själv skulle säga att jag är de.. visst jag lyssnar å sådär men har inga vettiga råd att ge.. men andra säger att jag är väldigt bra just för att jag inte försöker pracka på dom såkallade "bra råd" så de är väl bra då antar jag:P

chik
1

Nej""" Jag älskar o prata..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Loveradio
0

Jag är en bra lyssnare, aldrig varit nån pratkvarn.

"Wise men speak because they have something to say fools because they have to say something" - Plato

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

aggeelin
0

Jag är nog en bra lyssnare ibland. Ibland råkar det bli så att jag råkar ge råd eller försöka tala om att jag varit med om något liknande och det är inte alltid så omtyckt Obestämd.

Jag vet att jag, när min kollegas pappa dog, var en bra lyssnare (för hon sa det). Där lyckades jag bara att lyssna och bekräfta att jag gjorde det utan att göra något mer.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Hans K.
0

Jag har svårt att inte ge råd, o bara lyssna, lösningsorienterad liksom, men jag har blivit bättre :-)