God Morgon 19 Februari
Hej hopp alla.
Har inte varit inne här på LK på ett tag, hehe. Saknat mig? 
Anledningen till min frånvaro är ganska enkel ändå; i tisdags fick jag singlarna Fukanzen Beautyfool Days och Toy Soldier med SuG och i fredags fick jag Niji no Yuki med Alice Nine. Alla tre är limited editions och alla tre kom med en DVD. Toy Soldier hade bara musikvideon, men Fukanzen Beautyfool Days och Niji no Yuki hade även en 'Making of'. Så det har blivit att man stirrat sig less på det, hehe. 
Har inte gått och lagt mig än, har försökt men har inte kunnat somna.
Har dessutom fått höra från en kille att han gillar mig. Han tycker jag är söt och snäll, samt verkar mogen och extremt trevlig. Vilket leder till att jag inte vet mycket alls just nu. 
Nåja, det löser sig nog. Har i alla fall varit duktig och kommit över mitt ex nu, efter nästan ett år, så känner mig ganska fri just nu. 
Ha en trevlig dag, LK:are 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God morgon!!!
Uppe lite för tidigt, min kropp gör som den vill. Tur man kan lägga sig igen. Idag blir det lite soft ska handla och på lite jumpa i em.
Önskar Er alla en skön söndag!!!!
Kram
Godmorgon alla från ett Göteborg som har runt nollstrecket i temperatur.
/Maria
God morgon KaiPon, Flisan, humlan och alla andra! Så trevligt med en beundrare Kaipon, det gör genast livet lite mer spännande.
Grattis till alla dina skivor, men du måste ju sova någon gång!
Ha en trevlig söndag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon/förmiddag. Här mumsas det havregrynsgröt på längden och tvären. Kul att ungarna har fått smak för denna klassiker :-) Håller med Cristine i övrigt :-D (med tillägget, vad tycker DU om HONOM?) I min ungdom hade jag en tendens att bli så "tagen" av att nån gillade MIG?! att vad jag tyckte själv kom i bakgrunden… Säger inte att du nödvändigtvis är som jag… Men jag fick en flash från förr… Hoppas du fått sova några timmar!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
God morron
Redan söndag, denna helgen har gått för fort :(
Sedan åker pojkvännen iväg i eftermiddag och är iväg till ons eller fre då han ska på utbildning på jobbet han ska börja på.
Så blir bara jag & djuren, så jag hoppas jag blir inringd lite grann så jag kan jobba, så tiden går fortare ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God morgon alla Lk:are
Gårdagens snö-regn-väder är borta, snart nollgradigt, traktorer far runt och sprider sand/grus.
Efter lite fix här hemma ska jag besöka äldste sonen med familj.
Ha en riktigt go' dag
Godmorgon vänner
Härligt dag för regnet är borta solen skiner. Jag ska tvätta Härligt, Känns som kärleken försöker komma fram våren och kärleken,

God morgon
Uppe efter en sen sällskapsspelskväll. Lite segt. Ha en bra dag allihopa! Hälsn. /Hans
God förmiddag 
Här är soligt och 1 plusgrad, kramsnö, så det blir väl lite snögubbsbygge idag skulle jag tro. Duggregnet som kom igår kväll fick snön att sjunka ihop lite, men vi har fortfarande en dryg decimeter.
God middag!
Lite småregnigt och +2°. Fåglarna kvittrade i morse så det vekar som våren inte är allt för långt borta.
Förkylningen börjar äntligen ge med sig något. Nu är hostan värst. Har inte gjort något annan än vilat sista veckan. I kväll ska jag på linedance.
Ha en fin söndag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Hallå :)
Mår inte alls bra. Har nåt virus i kroppen så natten har varit jobbig med feber och migrän. Ont i kroppen, hängig, snorig och fryser… Så det blir soffläge idag med undantag då jag måste ut med hunden. Men blir nog bara snabba svängar för mer orkar jag inte. Tufft att ha hund när man är sjuk och bor ensam, men som tur är så är min vovve ett stort fan av att sova.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Har precis vaknat, japp..
Var en mycket jobbig natt i går där sömnen inte ville infina sig förens runt halv 6 tiden på morgonen. Känner mig helt slut i kroppen och huvudet.
Blir en söndag som kommer gå i slowmotion. Orkar verkligen inte med riktiga världen i dag.
Kram på er!
Hoppas ni som behöver får en luuuugn och skön dag!
#4 Det är det som är grejen, jag är inte helt säker än. Jag menar, han är trevlig och så, men helt hundra är jag inte. Har dessutom precis börjat komma över mitt ex, och det är nästan ett år sedan det tog slut mellan oss.. 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
#17 låt det ta lite tid är mitt råd! Ha en fortsatt bra kväll :-)