Godmorgon 16 januari
Godmorgon alla från ett ganska kallt Göteborg. -6 grader och då är det bistert här.
/Maria
God morgon Bumbleboo och alla andra!
Här är -11°C. Får se hur dagen blir, men gissar på solig.
Har precis ätit frukost. Ujuj.. lätt illamående tror att jag har ätit för mycket gröt.
Ha det gott!
God morgon! Mitt i morgonstöket… Fokus på kl 08 när det är deadline i skolan.
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Godmorgon! Här ser jag solen och det är 14 grader kallt ute. Jag ska jobba hemifrån på morgonen för att de kommer hit och mäter hur mycket kyla som går in i huset. Ni som har varit här länge minns säkert att vi har problem med ett hus som läcker in kyla (och grannarna med lika hus). Det pågår utredning och åtgärder har utförts som inte gett några större resultat.
Nu ska jag skotta in resten av gröten och sätta igång med jobbet.
Ha en bra dag därute!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Här håller solen just på att krypa ut ur granarna, så finväder blir det här. Det ser så härligt ut när solen lyser på snön. Jag längtar så efter att få ta fram min älskade 4 hjuling.
Önskar er en trevlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
- 15 och en sol som försöker hitta fram i molntäcket.
Idag är det endast en shoppingtur planerad, än så länge!
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God Morgon till alla..
Vi hade visst -13 såg jag när vi redan gått iväg till skolan… Tur att ungarna har på sig ordentligt.
soligt dock! :-)
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Hej på er,
Ska snart försöka skotta ut bilen. Kommit massa snö och uppfarten är helt igen snöad. Kan behöva göra något så jag håller tankarna sysselsatta. Väntar på samtal. Ett samtal jag hoppas går som jag vill annars är karusellen i gång igen.. Suck.
Nu ut i snön och solskenet och skotta snö.
Godmorgon! Kallt ute och en massa snö. Längtar till sommaren och bifogar därför ett kort jag tog på min katt en sommar.
Ha det bra
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
God eftermiddag 
Minus 12 i morse, minus 5 just nu. Det kom inte mycket snö, kanske 5-6 cm på de 7-8 cm vi hade förut, så det är sådär 12-14 cm täcke nu.
God eftermiddag!!!
Vaknade på tok för tidigt idag, har en natt kvar sen helgledig. Gud vad jag längtar!!!! Tror det kan vara runt minus 3 ute.
Önskar Er alla en fortsatt trevlig torsdag!!!
Woop woop, min mobil kom idag. Väldigt nöjd med den, den är väldigt fin 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God kväll i alla "stugor"
"Torsdagsmys" då jag är ledig imorgon
Rökta räkor, iFokus och TV:n står och går. Å ikväll mitt favoritprogram " Sveriges värsta bilförare", underhållande.
#4 Fyrhjulig e´ kul! Längtar iofs efter 2-hjuling.
Önskar er alla allt gott o ha en skön kväll ! Hälsn. /Hans
Godkväll
Liksom Hans är jag ledig i morgon, ska bli så skönt :)
Har sjunkit ner i soffan med en mugg varm choklad och ska inte göra ett dugg mer idag :)
Ha en skön kväll allihop!
Zabelle
Gokväll!
Idag har Relacom varit här och grävt upp och lagat kabeln, så nu har jag fast telefon igen efter 17 dagar.
Tur att avbrottet inte låg i vägen för där hade grävaren gått bet på tjälen, så då hade det dröjt nån dag till.
Nu ska det förhandlas om avbrottsersättning med telia! Blir säkert bra! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God kväll!
Jobbat hela dagen, superkul! Men trött.
Imorgon blir det kort pass, dock på ett helt nytt ställe, i en årskurs 4 klass, aldrig gjort innan, dessutom själv xD Men det ska nog gå bra;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#16 Snyggt blev det!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet