Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 560 ggr
KaiPon
0

God Morgon 11 Februari

Hej hopp!

Har tyvärr inte gått och lagt mig än (mina tankar tar över) men förhoppningsvis somnar jag snart.

Önskar er alla en trevlig dag!

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[cherstin]
0

Godmorgon KaiPon och alla ni andra när ni kommer upp.

Här är en till som har svårt att sova. Hjärnan jobbar i 380 känns det som.

Önskar er alla en riktigt fin dag.

stina63
0

Godmorgon Kaipon och cherstin,
Jag vaknade tidigit idag, Enbart för jag ska iväg då har jag ingen ro alls att sova, Men jag ska inte iväg förren i eftermiddag, Jag ska till Helsigborg roa mig med en del av mina vänner, Sover vi över på hotel sen åker vi hem i morgon,

Bara för de så kan man inte sova utan vaknar väldigt tidigt på morgonenSkrikandes

Annars så mår jag bra hehe,

Ha en skön lördag

Maria
0

Godmorgon alla.

Här blir en lugn dag. Min man jobbar både idag och imorgon några timmar.

/Maria

pius314
0

Hoppas ni får lite sömn KaiPon och cherstin God morgon alla andra! Ha en skön lördag!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morron

Frösen idag.
Ska inte se melodifestivalen. Fick rysningar när jag såg vilka som skulle vara med, bland annat Thomas Di Leva och Ulrik Munther brr… Nejtack, avstår jag ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Toyan
1

God lördag morgon till er allaGlad

Endast 4 minus idag, det tackar jag för.

Ska ut och handla lite senare, sen får vi se vad denna dag bjuder på.

#2 Ha en riktigt trevlig em och kväll stina.

Ha det gott alla LK:areGlad

Anders 50
0

Godmorgon!

-17, mulet.

Fullt upp med ingenting idag!  Glad

Ha en fin lördag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

Godmorgon! Oj så tidigt uppe ni är Flört! Jag kommer nog aldrig bli en person som gillar att gå upp på morgonen. Det är märkligt att det förutsätts att för varje år som går ska det bli lättare att gå upp på morgonen. Det har jag inte märkt något av - mamma var likadan som mig.

Här är det mulet idag och några grader kallt. Det kommer vuxna barn på besök idag, vi vet inte riktigt hur många och när så det blir en överraskning Flört.

Ikväll blir det nog melodifestivalen, det är ju ett underhållningsprogram.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God förmiddag

Jämfört med Anders har vi rena sommaren här, minus 3 grader och mulet. Pojken är på hajk med scouterna. De ska bo i militärtält med kamin inatt. Dottern ville inte (hon bävade för att missa melodifestivalen gissar jag).

Glad

Maria
0

#9 Vad kul. Vår son var också scout i många år. Hajkerna var höjdpunkten. Han var aktiv till långt över 20 och var t.om ungdomsledare.

/Maria

[peter54]
0

#10 Ja scouterna är bra för ungarna, lärorikt och danande. Trots att det är missionskyrkan som driver scouterna här, är det inte mycket religiöst inblandat och det gillar vi.

Maria
0

#11 Det är bra det. Jag tycker också att det ska vara neutralt från religion.

Vår son gick i Svenska Scoutförbundet.

/Maria

Loveradio
0

#5 Thomas Di Leva är ju bra! Vilken fantastisk artist :)

Godmorgon! Sov länge idag, till 11 för att vovven vägrade att vakna tidigare. Vilket var skönt! Blev ingen städning igår så det tar vi idag istället. Ikväll blir det filmkväll med pappa. Lite lördagsmys. Och innan dess blir det en långpromenad med vovven i skogen. Mycket mildare ute nu! Jätteskönt. -5 har vi bara. Jämfört med de -25 som vi hade för nån vecka sedan.

Trevlig lördag!

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Fridaaaa
1

#13 Nej usch ;) tycker inte han har bra sångröst och så "spökar" han ut sig, nej usch ;) hehe tur at alla gillar olika ^^

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hans K.
0

God "mitt på dan" Glad

- 5 här sydost om Stockholm.
#0,1 Jobbigt att inte kunna sova Rynkar på näsan Jag har hittat en teknik som funkar för mig ibland, det är det att jag superfokuserar på att hitta någon bild på något i mörkret när jag stänger ögonen, först finns där ingenting, men om jag väntar ett tag och bara koncentrerar mig på att det ska dyka upp något där i mörkret, så brukar det ofta "uppstå" "bilder" och sällan jobbiga bilder utan det kan vara vad som helst. Det är som om jag förflyttas till en annan värld, och efter ett tag så brukar det komma igång en "berättelse" som inte vakna jag snickrar ihop utan det är just då som jag är på väg att falla in i drömmarnas värld, jag kan röra mig ganska länge där mellan vakenläge och sömnläge och vara medveten om att jag befinner mig just där i "mellanvärlden" Fachinerande tycker jag.
#2 Kul o komma ut ibland, och morgondagen bli mycket blir mycket bättre om man inte tar mer än två glas vin eller motsvarande. Flört
#8 Jag tittar nog på melodifestivalen också, lite trevligt så där.
#9 o 10 Jag gillar kyrkan mer än scoutliv Glad fast grilla korv över en öppen eld i skogen i "goda vänners lag", det är riktigt mysigt
Nu ska jag återgå till att uppdatera min hemsida, med lite nya bilder och titta på skidor samtidigt som jag kör en tvätt och äter köttbullar och makaroner. Ha det bra  ! Wherever you are Skrattande

flisan708
0

Hej på Er!!!!

Hade en trevlig kväll igår hemma hos en väninna - pysselkväll. Sov länge idag och ska nart sova igen. Ska ut och jobba en natt igen, sen börjar jag jobba på tisdag igen. I morgon ev ska jag ta mig iväg på lite jumpa, vill verkligen komma igång med träningen igen för jag mår så bra av den.

Önskar Er alla en trevlig lördag!!! Hoppas festivalen är bra ikväll!!!

Missar den men jag har förbeställt skivan så jag får lyssna på alla låtar sen istället.

Kram

[Sisa]
0

Hej på lördagseftermiddagen!

Snart kväll och melodifestival..kul att Tomas Di Leva ska vara med. Tror ju inte han går vidare, men han är alltid lika fin att titta på Kyss  Så det är vad jag ska göra ikväll,

Vad gör Ni ?    Obestämd

[peter54]
1

#17 Man ska nog vara lokalpatriot för att gilla Tomas DiLeva. Flört

Jag har aldrig gillat honom. Enda positiva överraskningen jag fått från honom var när han gjorde andras låtar i Så Ska Det Låta. Då först insåg jag att han är en duktig artist, men jag gillar inte hans egen musik alls.

Glad

Maria
0

Di Leva har alltid varit en favorit här. Tycker om att han sticker ut och har sin egen stil. Läste någonstans att han är den svenska artist som fått mest gamla tomater kastade mot sigSkrattande

/Maria

[peter54]
0

Han har också blivit åtalad för misshandel av sin flickvän en gång, så den  superpacifistiska image han försöker ge uttryck för är nog inte så äkta.

Maria
0

Nu är jag dåligt insatt i detta men blev han åtalad? Jag har för mig att polisen ryckte ut för att det var bråk men ingen ville göra anmälan.

Jag kan ha fel….Obestämd

/Maria

[peter54]
0

#21 Jag är inte säker på vad som hände, men jag minns att när jag läste att han slagit sin tjej, sprack hans image totalt i mina ögon, det där med ickevåld och kärlek till alla.

Maria
0

#22 Jag har googlat runt nu och så som det verkar så var det inte så stor sanning i det hela och att bli anklagad för något liknande OM det inte är sant är ganska hemskt också.

Men klokare lär vi nog inte bliFlört om man inte varit där.

/Maria

KaiPon
0

Efter att ha somnat run 6tiden på morgonen vaknade jag vid 12. Ska nu gå och köpa tröstmat, typ glass och ostbågar, då jag har problem med ett ex just nu (lång historia, really.. .__.). Dessutom ska jag lyssna sönder Misora med SuG, så sjukt vacker låt. Takeru's röst ger mig gåshud~ <3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

pius314
0

Här blir det också mello så småningom…

• Tillräckligt bra är perfekt! -